اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی سیریک در اولویت کاری فرمانداری باشد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به جایگاه شهرستان سیریک در استان شکوفایی ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی در دستور کار سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قرار گیرد.

شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی سیریک در اولویت کاری فرمانداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، ایرج حیدری در آئین معرفی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سیریک با اشاره به اهمیت این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان سیریک یکی از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی و گردشگری استان است که باید از پتانسیل‌های آن در راستای افزایش اشتغال و بهبود تولید بهره برد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان علیه کشور، افزود: در شرایط کنونی کشور درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی است که دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی درحال تحمیل به کشور هستند و راه غلبه بر توطئه‌های دشمنان روحیه انقلابی، کار و تلاش شبانه روزی با همت جهادی است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین رابطه بیان داشت: وحدت و همدلی همه آحاد مردم و گروه‌ها تحت زعامت و مدیریت مقام معظم رهبری لازمه عبور کشور از شرایط حساس جنگ اقتصادی دشمنان است و کشور از این شرایط و گردنه حساس همانند هشت سال دفاع مقدس با درایت رهبر معظم انقلاب عبور خواهد کرد.

حیدری با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشور از ابتدای انقلاب تاکنون، خاطر نشان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون با انواع  تهاجم‌های مختلف نظامی، فرهنگی، تحریم ها، فشار اقتصادی و جنگ نرم در صدد ضربه زدن به انقلاب بودند که ناکام ماندند و هم اکنون با تاکتیک جنگ تمام عیار اقتصادی در صدد ضربه زدن به مردم، نظام و انقلاب هستند که بار دیگر با بصیرت مردم انقلابی ناکام خواهند ماند.

حیدری با تاکید بر برنامه‌ریزی برای شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان سیریک، تصریح کرد: سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سیریک توسعه اقتصادی شهرستان را با برنامه‌ریزی و پیگیری برای شکوفاسازی ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف نیروی انسانی، کشاورزی،شیلاتی، صنایع دستی و  توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی بهره ببرد و برای تحقق این مهم از همه ظرفیت‌ها شهرستان نهایت استفاده را ببرد تا شاهد تسریع در روند رو به رشد شهرستان و  بهبود چشمگیر وضعیت اشتغال آن باشیم.

در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، مدیرکل حراست استانداری، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه میناب، معتمدین و جمع کثیری از مدیران و مردم شهرستان برگزار شد احمد جمال‌الدینی به سمت سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سیریک معرفی و از زحمات پرتابیان فرماندار سابق شهرستان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول