اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پنتاگون فاش کرد: آزار جنسی در ارتش آمریکا افزایش پیدا کرده است

وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه خود از افزایش موارد آزار جنسی در میان نظامیان آمریکایی بین سال‌‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ خبر داد.

پنتاگون فاش کرد: آزار جنسی در ارتش آمریکا افزایش پیدا کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) نتایج بررسی‌هایی را منتشر کرد که نشان می دهد تماس جنسی ناخواسته در مراکز آموزش نظامی آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزایش بسیار داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون دیروز پنجشنبه در گزارشی سالانه خود افشا کرد که موارد آزار و اذیت جنسی از سال 2016 تا سال 2018، ۳۶درصد افزایش یافته است.

در گزارش سالانه پنتاگون آمده است که حدود 6.2 درصد زنان شاغل در وزارت دفاع آمریکا در سال 2018 مورد آزار جنسی قرار بودند که این میزان 1.9 درصد بیشتر از آمار سال 2017 است.

در ادامه این گزارش آمده که در سال 2018 تعداد 747 مورد تماس جنسی ناخواسته در نهادهای آموزش نظامی در این کشور روی داد که این آمار جدا از تجاوز جنسی در میان درجه‌داران است.

«پاتریک شاناهان» سپرست وزارت دفاع آمریکا هم پس از انتشار این گزارش، خواستار برخورد جدی با موارد آزار و اذیت جنسی در ارتش این کشور شده است.

اخیرا یک سناتور جمهوریخواه زن آمریکایی در نشستی در کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور اعتراف کرده که در ارتش آمریکا تجاوز جنسی روی می‌دهد.

«مارتا مک سالی» سناتور زن آمریکایی افشار کرده بود که در ارتش این کشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، ولی به دلیل حفظ اعتبار نظام آمریکا هیچ گاه شکایت نکرده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول