اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

لزوم ساخت سالن 10 هزار نفره بسکتبال در گرگان

اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تقدیر از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان بر لزوم ساخت سالن 10 هزار نفره تخصصی بسکتبال تاکید کردند.

لزوم ساخت سالن 10 هزار نفره بسکتبال در گرگان

به گزارش خبرگزای فارس از گرگان، شورای اسلامی شهر گرگان امشب در صحن علنی از تلاش‌های کادر فنی، بازیکنان و مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تقدیر کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه اظهار کرد: با این نتیجه‌ای که کسب شده لازم است شهرداری گرگان حمایت از تیم بسکتبال را بیش از گذشته در دستور کار داشته باشد.

حمیدرضا آقاملایی خاطرنشان کرد: به نظر من کارکرد این تیم در گرگان به سمت وحدت‌آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی پیش رفته و معتقدم حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان یک پروژه اجتماعی بزرگ بود.

وی با تقدیر از عملکرد شهردار گرگان در پیگیری مسائل تیم و حمایت همه‌جانبه، گفت:  از نگاه من همان اندازه که به پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر توجه می‌شود باید به حمایت از این تیم پرطرفدار هم پرداخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه شورا در مسیر موفقیت‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان و همراهی با شهردار در راستای مدیریت صحیح تیم، تاکید کرد: خوشبختانه تعیین مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به این تیم از همان ابتدای فصل نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای بستن تیم داشته است.

علی‌اصغر یوسفی گفت: شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری حمایت همه‌جانبه خود از این تیم را برای موفقیت در رقابت‌های غرب آسیا و فصل آینده لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ادامه خواهد داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: خوشحالم که این موفقیت باعث شادی هزاران هوادار در شهر گرگان شده است.

ناصر گرزین گفت: اینکه تیم توانسته پاسخ حمایت‌های همه جانبه شورا و شهردار را با این نتیجه بسیار ارزشمند بدهد مسوولیت همه ما را سنگین‌تر خواهد کرد و امیدوارم در فصل آینده و در رقابت‌های غرب آُیا بتوانیم با حفظ وحدت موجود در تیم نتایج درخشان‌تری را کسب کنیم.

تنها عضو بانوی شورای اسلامی شهر گرگان با ابراز گلایه نسبت به عدم حضور بانوان در محل میزبانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال متذکر شد: به تمام جوانانمان که باعث شادی دل مردم شدند افتخار می‌کنیم.

فائزه عبداللهی گفت: به طور حتم این عرصه موفقیت در بسکتبال آقایان برای بانوان هم وجود دارد و امیدوارم بسکتبال بانوان هم در سال‌های پیش‌رو از حمایت‌های بسیار خوب شهرداری و سایر نهادها بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: کسب این نتیجه برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان یک پدیده در لیگ برتر امسال محسوب می‌شد.

سعید رحیمی بیان کرد: همه ما حامی بسکتبال هستیم و از همان ابتدای فصل نیز تاکید ما بر این بود تیمی جمع شود که بتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند که خوشبختانه همینگونه شد و من از تمامی کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: شور همکاری لازم را برای پرداخت پاداش مناسب را خواهد داشت و معتقدم سرمربی تیم که به پرچمدار بسکتبال گرگان تبدیل شده باید حمایت ویژه شود زیرا با کمترین بودجه موفق شد تیمی را جمع کند که به چنین جایگاهی برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تقدیر از هواداران، اصحاب رسانه و مردم خوب گرگان که همه‌جانبه این تیم را حمایت کردند تصریح کرد: امیدوارم این تیم حفظ شود و فصل آینده شاهد نتایج بهتری از این تیم باشیم.

ابراهیم جرجانی متذکر شد: برای اینکه بخواهیم در مسابقات غرب آسیا و فصل آینده موفق‌ باشیم نمی‌توانیم همین بودجه را برای تیم در نظر بگیریم و باید بودجه بهتری مصوب شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: کسی تصور نمی‌کرد تیم بسکتبال شهرداری گرگان بتواند با این بودجه به مقام چهارمی هم دست یابد اما غیرت و همت تمامی اعضای تیم باعث شد امروز نام گرگان حتی در عرصه بین‌المللی بر زبان‌ها باشد.

مهران کاظم‌نژاد گفت: هواداران ثابت کردند گرگان نیازمند سالن 10 هزار نفره استاندارد برای بسکتبال است.

لازم به ذکر است ساخت سالن 10 هزار نفره بسکتبال در گرگان مورد تاکید دیگر اعضا و حتی لیدرهای حاضر در جلسه نیز قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان و لیدرهای هواداران بسکتبال شهرداری گرگان با اهدا گل و لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول