اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

12 درصد جامعه مددجویان بهزیستی کرمانشاه در منطقه اورامانات هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه 12 درصد جامعه مددجویان بهزیستی استان در منطقه اورامانات هستند، گفت: اشتغال پایدار و تامین مسکن مشکل اصلی مددجویان است.

12 درصد جامعه مددجویان بهزیستی کرمانشاه در منطقه اورامانات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فاطمه رضوان‌مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه معاونان این اداره‌کل در شهرستان پاوه حضور پیدا کرد.

رضوان‌مدنی در ابتدای این سفر یک روزه به دیدار با ماموستا قادری امام جمعه شهرستان پاوه رفت و در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های ماموستا قادری از برنامه‌های بهزیستی در شهرستان، گفت: شما به عنوان یکی از روحانیون انقلابی، مبارز و رزمنده تلاش‌های بسیاری از اوایل انقلاب تاکنون برای نظام انجام داده‌اید که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به جامعه آماری زیر پوشش بهزیستی در پاوه، گفت :در شهرستان پاوه یک‌هزار و 700 مددجو زیر پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد یک‌هزار و 600 نفر مستمری دریافت می‌کنند و 12 درصد جامعه مددجویان بهزیستی استان در منطقه اورامانات هستند.

این مسؤول گفت: اداره بهزیستی پاوه با داشتن 20 نفر پرسنل و نیرو به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کنند و 39 مرکز بهزیستی در این شهرستان فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: اشتغال پایدار و تامین مسکن مشکل اصلی مددجویان است و با توجه به اینکه رسالت بهزیستی، به زیستن و توانمندسازی مددجویان است، همکاری و تعامل با بزرگان و استفاده از تجربیات حاج ماموستا قادری می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف بلند یاری دهد.

وی گفت: ماه مبارک رمضان که دل‌های انسان‌ها به خداوند نزدیک‌تر می‌شود، فرصت مناسبی برای جذب کمک‌های خیران برای رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش است.

  امام جمعه شهرستان پاوه نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رضوان‌مدنی به عنوان یک بانو در سمت مدیرکلی بهزیستی، گفت: جایگاه زنان در جامعه ارزشمند است و آن‌ها می‌توانند مدیرانی توانمند باشند و زنان مدیر باید با شجاعت تمام امورات را پیش ببرند.

ماموستا ملاقادر قادری افزود: بزرگترین خدمت در بهزیستی خدمت صادقانه و الهی است و باید مددجویان زیر پوشش بهزیستی همه جانبه حمایت شوند.

وی اضافه کرد: همه ساله در شهرستان پاوه کمپین کمک به افراد نیازمند تشکیل می‌شود و امسال برنامه خواهیم داشت که به مددجویان بهزیستی توجه بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه پاوه گفت: در شهرستان پاوه گدایی به عنوان یک آسیب مهم اجتماعی ممنوع است و امسال در تلاشیم که برای رفع آسیب‌های اجتماعی برنامه تاثیرگذاری داشته باشیم.

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه این سفر در نشست با فرماندار پاوه خواستار تعامل بیشتر با مجموعه بهزیستی و همکاری همه جانبه به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مددجویان و توانمندسازی آنان شد.

همچنین در ادامه با حضور روسای اداره‌های بهزیستی شهرستان‌های اورامانات عملکرد شهرستان‌های اورامانات توسط معاونت‌های تخصصی مورد ارزیابی قرارگرفت و نقاط ضعف و قوت شناسایی شد.

درپایان برنامه از تعدادی از مددجویان که در مسابقات قرآنی در مرحله استانی و کشوری دارای رتبه‌های برتر بودند با اهدای لوح و هدایای تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول