اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اشتغال‌زایی برای 6235 مددجو در آذربایجان‌شرقی / حرکت به سمت افزایش تنوع شغلی و مشاغل معطوف به بازار

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای 6 هزار و 235 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال 97 شغل ایجاد شده است، گفت: افزایش تنوع شغلی و مشاغل معطوف به بازار در سال 98 مدنظر خواهد بود.

اشتغال‌زایی برای 6235 مددجو در آذربایجان‌شرقی / حرکت به سمت افزایش تنوع شغلی و مشاغل معطوف به بازار

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح اظهار داشت: برای 6 هزار و 235 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال 97 با دریافت تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 122 میلیارد و 908 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

فاتح، ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل با کمیته امداد افزود: بانک‌های عامل آذربایجان‌شرقی بیش از 76 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده بودند.

وی افزود: طرح‌های اشتغال مددجویان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدماتی اجرا شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: کارشناسان فنی اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند که بیش از 85 هزار نظارت در طول سال قبل صورت گرفته بود.

فاتح به تشریح سیاست‌ها در سال‌جاری پرداخته و بیان داشت: افزایش تنوع شغلی و مشاغل معطوف به بازار، افزایش نظارت سریع و دقیق بر طرح‌های خودکفایی و ارتقای سطح مهارت شغلی در سال 98 مدنظر خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش وام‌های اشتغال، گفت: امسال نیز همچون سال قبل نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان و تولیدات آنها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60001 /س                   

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول