اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 27 تن افزایش یافت

با بیرون کشیدن پیکر دو شهید از زیر ویرانه‌های یک ساختمان مسکونی در غزه، تعداد شهدای حملات دو روز اخیر رژیم صهیونیستی به 27 نفر رسید.

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به 27 تن افزایش یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در صفحه توئیتر خود اعلام کرد، تعداد شهدای غزه در دو روز اخیر به ۲۷ نفر افزایش یافت.

خبرگزاری فلسطینی «سما» هم گزارش داد، تیم‌های پزشکی امروز (دوشنبه) پیکر دو شهید را در «بیت‌لاهیا» از زیر یک ساختمان مسکونی تخریب شده بیرون کشیدند.

این دو شهید « طلال عطیة محمد أبو الجدیان و رغدة محمد محمود ابو الجدیان» نام دارند و بر اثر شلیک یکی از موشک‌های رژیم صهیونیستی به آپارتمان به شهادت رسیدند.

القدره صبح امروز شهادت ۲۵ نفر و مجروحیت ۱۵۴ نفر دیگر در موج درگیری‌های اخیر در نوار غزه را اعلام کرده بود.

با بیرون کشیدن پیکر دو شهید مذکور، مجموع شهدای غزه از روز جمعه تا کنون به ۳۱ تن افزایش یافت؛ در میان شهدا تعدادی زن و نوزاد وجود دارند. 

 

حملات رژیم صهیونیستی و پاسخ متقابل موشکی مقاومت غزه در دو روز شنبه و یکشنبه (4و5 می) به شدت ادامه پیدا کرد و سرانجام امروز (دوشنبه) یا میانجی‌گری طرف‌های عربی مانند مصر و قطر و نیز سازمان ملل، آتش‌بس برقرار شد (جزئیات بیشتر).

 

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول