اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من | استقرار دستگاه CT اسکن در بیمارستان شهیدبهشتی آستارا تا آذرماه

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس از استقرار دستگاه CT اسکن در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان طی هشت ماه آتی خبر داد.

فارس من | استقرار دستگاه CT اسکن در بیمارستان شهیدبهشتی آستارا تا آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«بیمارستان شهید بهشتی آستارا همچنان در انتظار دستگاه CT‌ اسکن» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مردمی مطرح کرده است که «حدود دو سال از افتتاح بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا می‌گذرد و در طول این مدت علیرغم وعده‌های داده‌شده از سوی مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در خصوص استقرار دستگاه CT‌ اسکن در این بیمارستان، متأسفانه تنها بیمارستان به‌ظاهر مدرن شهرستان آستارا از پیشرفته‌ترین امکانات پزشکی رنج می‌برد.»

استقرار دستگاه CT اسکن تا پایان پاییز در بیمارستان شهیدبهشتی آستارا

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اینکه طی پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۰ دستگاه CT‌اسکن وارد کشور است اظهار کرد: اعتبار دستگاه CT‌اسکن بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان تأمین‌شده و با همکاری بخش خصوصی تا هشت ماه آینده در محل بیمارستان استقرار پیدا می‌کند.

ولی‌ داداشی اعتبار موردنیاز جهت تجهیز بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان به دستگاه CT‌اسکن را حدود ۱۵ میلیارد ریال برشمرد و افزود: مردم آستارا به دلیل نبود تجهیزات پیشرفته پزشکی در این بیمارستان به‌ناچار از بیمارستان مرکز استان و استان‌های هم‌جوار استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس، پیش‌ازاین نیز نظام عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا به فراهم بودن مقدمات استقرار دستگاه CT‌اسکن در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اشاره کرده و گفته بود که جهت خرید دستگاه با بخش خصوصی به نرخ دولتی در حال مذاکره هستند.

از ۱۰ فروردین ۹۶ وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس، فرماندار و مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قول استقرار دستگاه CT‌اسکن در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان را داده‌اند، اما تاکنون این وعده‌ها محقق نشده‌اند.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول