اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زاهدی: جرياني در مدارس در حال نفوذ است/با مديران متخلف مدارس سريعا برخورد شود

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: از آنجايي كه يك نوع هماهنگي از نظر تيپ رفتاري كه در كليپ منتشر شده از مدارس وجود داشته، به نظر مي‌رسد جرياني خارج از آموزش و پرورش در مدارس در حال نفوذ است.

زاهدی: جرياني در مدارس در حال نفوذ است/با مديران متخلف مدارس سريعا برخورد شود

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خبرهایی درفضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه در برخی از مدارس کشور در حدود روز معلم به بهانه جشن روز و تکریم معلم متاسفانه مسائل خلاف شرعی اتفاق افتاده از جمله رقص و حرکات ناموزون و خلاف شرع.

وی افزود: از آنجایی که یک نوع هماهنگی از نظر تیپ رفتاری که در این مدارس وجود داشته این را می‌رساند که جریانی خارج از آموزش و پرورش در مدارس در حال نفوذ است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اولا ما از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم نسبت به فساد مدیران کل آموزش و پرورش سیاسی عمل نکند بلکه افرادی انقلابی، دلسوز نظام و رهبری، مردم، فرهنگیان و اسلام گمارده و منصوب کند؛ همچنین مدیران کل نسبت به انتصاب مدیران مجموعه خود نیز همین وسواس ر داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید با مدیر مدرسه‌ای که در مدرسه او چنین اتفاقی می‌افتد سریعا برخورد شود، گفت: چرا که اینجا بحث اسلام و انقلاب و خون شهدا مطرح است. ما که نمی‌توانیم نسبت به اینگونه مسائل بی تفاوت باشیم.

وی درادامه تصریح کرد: از وزیر آموزش و پرورش انتظار جدی داریم که وارد موضوع شده و با اینها برخورد کند تا ما بتوانیم آنچه را در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هست در حوزه‌های مختلف پیاده کنیم، بویژه فرهنگ غنی اسلامی را در مدارسمان دنبال کنیم تا به آن حیات طیبه‌ای که در متن سند تحول آمده است، برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول