اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مسؤولان از نگاه کاسب‌کارانه به واحدهای تولیدی بپرهیزند

استاندار سمنان گفت: مسؤولان از نگاه کاسب‌کارانه به واحدهای تولیدی بپرهیزند و برای رفع مشکلات این واحدها تلاش کنند.

مسؤولان از نگاه کاسب‌کارانه به واحدهای تولیدی بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای این ستاد اظهار کرد: باید توجه داشته باشید که هدف ما از برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است؛ نه حمایت از صاحبان صنایع.

وی تأکید کرد: نیاز است تا تمام تلاش خود را برای حفظ اشتغال و تولید و نگهداری فرصت‌های شغلی موجود و افزایش آن به‌ کار گیریم.

استاندار سمنان با اشاره به نظم، مدیریت و عملکرد مطلوب کارخانه نساجی کویر در مقوله تولید و حفظ اشتغال در شرایط فعلی اقتصادی، افزود: در شرایط اقتصادی امروز کشور، تولید کار بسیار پراهمیت و سختی است و مسؤولان باید از نگاه کاسب‌کارانه به واحدهای تولیدی بپرهیزند و برای رفع مشکلات این واحدها تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش فارس؛ در یکصد و چهل و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با پرداخت تسهیلات به ارزش 535 میلیارد ریال به 68 واحد تولیدی با اشتغال‌زایی 131 نفر موافقت شد.

همچنین در بخش رفع موانع تولید این کارگروه، مشکلات بانکی و تأمین اجتماعی 6 واحد تولیدی ایده‌پردازان نگین پارسیان، واحد تولیدی بی‌طرف، نمک سفیددانه، نان بستنی طلوع فجر، پنجاب الکتریک و زغال‌سنگ البرز شرقی بررسی شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول