اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

همایش‌ علمی بین‌المللی شمس مورد تائید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قرار گرفت

مدیرعامل تولیت شمس تبریزی گفت: همایش‌ علمی بین‌المللی شمس و مولانا در فهرست همایش‌های مورد تائید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC با کد اختصاصی 00505-98190 ثبت شد.

همایش‌ علمی بین‌المللی شمس مورد تائید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قرار گرفت

سید فتاح کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی، با اشاره به ثبت همایش‌های علمی بین‌المللی شمس و مولانا در فهرست همایش‌های مورد تائید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اظهار کرد: پیوند پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور با تولیت شمس تبریزی و همکاری‌های متقابل در برگزاری همایش‌های علمی بین‌المللی شمس و مولانا و تلاش و همت دبیرخانه علمی این همایش‌ها موجب شد تا پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC  همایش علمی بین‌المللی شمس و مولانا را با کد اختصاصی 00505-98190 به‌طور رسمی در فهرست همایش‌های مورد تائید آن پایگاه ثبت کند.

وی افزود: سه سال است همایش‌های علمی بین‌المللی شمس و مولانا با همکاری و مساعدت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی  وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری برگزار می‌شود و برگزاری موفق این همایش‌ها در طول این مدت نشان داد که هدایت و حمایت برنامه‌های علمی مربوط به شمس و مولانا توسط مرکز علمی همچون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و استقرار دبیرخانه علمی در آن مجموعه، بهترین و اساسی‌ترین سیاست اتخاذی از طرف هیئت‌مدیره تولیت شمس تبریزی بود.

مدیرعامل تولیت شمس تبریزی تصریح کرد: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، به‌عنوان یک مرکز معتبر بین‌المللی برای پشتیبانی از سیاست‌گذاری‌های کلان آموزشی و پژوهشی کشورهای اسلامی از طریق تهیه و پردازش و روزآمد‌سازی اطلاعات پژوهشی با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد و به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته و منطبق با استانداردهای جهانی برای سنجش فعالیت‌های علمی و پژوهشی کشورهای جهان اسلام برای کمک به ارتقاء سطح علمی این کشورها فعالیت می‌کند.

کبیری بیان کرد: هم‌اکنون کلیه کشورهای اسلامی در پنج منطقه مختلف ازجمله جنوب شرقی آسیا، کشورهای عربی، کشورهای اسلامی غیرعربی قاره آفریقا، کشورهای آسیای مرکزی و منطقه قفقاز و سایر کشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه، اروپا و آمریکای جنوبی امکان بهره‌برداری از خدمات ISC رادارند.

انتهای پیام/2030/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول