اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه فلاورجان: جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل شده است

امام جمعه فلاورجان گفت: امروز جبهه مقاومت بسیار قدرتمند شده و نشان از آن دارد که با پایمردی جوانان فلسطینی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک نابود خواهد شد.

امام جمعه فلاورجان: جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: در خطبه 191 نهج‌البلاغه از زبان امیر مؤمنان آمده است تقوا  سپر بلا و راه رسیدن به بهشت است که این راه به‌خوبی روشن و مشخص است.

امام‌جمعه فلاورجان در تبیین ماه بندگی خداوند افزود: ماه رمضان فرصت طلایی است که هرکس ارزش آن را درک کند و قدر آن را بداند وازاین فرصت مغتنم استفاده کند به کمال معنوی خواهد رسید که باید مواظب بود این ماه به‌آسانی از دست نرود.

وی ادامه داد: این ماه آشتی انسان  باخدا بوده که برای این آشتی با استغفار و توبه است که می‌تواند راه رسیدن به مسیر الهی را هموار سازد و بدان موضوع اعتراف داشته باشد که گناه‌کار بوده و آمرزنده‌ای جز خداوند متعال را نمی‌شناسد.

قدوسی عنوان کرد: ماه رمضان ماه دستیابی به کمالات معنوی است که با تمرین می‌توان از گناهان دور شد و مراقبت بر نفس است که راه الهی را برای انسان نشان خواهد داد و شقی و بدبخت کسی است که ماه رمضان برود و گناهانش بخشیده نشود.

وی با اشاره به رحلت حضرت خدیجه (س) و ابوطالب (ع) اظهار کرد: اگر حمایت‌های آنان از پیامبر اکرم (ص) در ابتدای شکل‌گیری اسلام نبود قطعاً ایشان با مشکلات بسیاری روبرو می‌شد ازاین‌رو سال رحلتشان سال عام الحزن نام گرفت.

امام‌جمعه فلاورجان از لغو تنباکو به فتوای آیت‌الله میرزای شیرازی در سال 1270 شمسی نام برد و گفت: این فتوا  به نهضتی تبدیل شد که قدرت شیعه را برای دشمنان شناخته‌تر کرد که البته روحانی‌نماهای بسیاری هم با حمایت دشمنان به وجود آمد که هنوز هم حضور دارند اما  یک معیار و نماد برای روحانیت در شرایط حاضر بوده که در رأس آن ولی‌فقیه زمان است  و  اگر می‌خواهیم دچار فتنه‌های زمانه  نشویم راهی جز تبعیت از ولی‌فقیه زمان نداریم.

وی به 24 اردیبهشت سالروز اعلام رسمی موجودیت رژیم قدس اشغالگر قدس در سال 1327 شمسی اشاره کرد و افزود: این روز از سوی مردم مظلوم فلسطین روز نکبت نامیده است که در طول این سال‌ها رژیم اشغالگر قدس جنایت‌های فراوانی داشته و بسیاری از مردم را به خاک و خون کشیده است اما به لطف الهی امروز جبهه مقاومت بسیار قدرتمند شده و نشان از آن دارد که با پایمردی جوانان فلسطینی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک  نابود خواهد شد.

قدوسی در پایان گفت: بعد از مدت‌ها انتظار بیانیه‌ای از سوی شورای امنیت ملی صادر شد که  نشان از منطق ایران اسلامی بوده و این اقدام باعث شد دشمن دچار سردرگمی شود و قدرت و استقلال و عزت نظام اسلامی برجسته شد و بار دیگر به همگان فهماند که ملت مسلمان هوشیار و بیدار بوده و تا پای جان از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/63097/م 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول