اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کاهش پیک‌بار مصرفی با انعقاد بیش از ۵ هزار تفاهم‌نامه با بخش کشاورزی

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق گلستان گفت: ۶۰۱ مورد تفاهم‌نامه در بخش صنعت و ۵ هزار و ۵۰۸ تفاهم‌نامه در بخش کشاورزی به منظور گذر از پیک‌بار سال ۱۳۹۸ منعقد شده است.

کاهش پیک‌بار مصرفی با انعقاد بیش از ۵ هزار تفاهم‌نامه با بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید احمدموسوی  صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در راستای گذر از پیک بار سال ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی‌های لازم در شرکت توزیع نیروی برق گلستان از سال گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس با هماهنگی‌های انجام شده تفاهم‌نامه‌هایی به منظور کاهش پیک بار با صنعت  و بخش کشاورزی منعقد شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق گلستان ادامه داد: همچنین سرویس کولرها به منظور کاهش میزان مصرف دنبال می‌شود و تاکنون ۲ هزا و ۷۰۰ کولر به صورت رایگان سرویس شده و امیدواریم بتوانیم سرویس ۲۰ هزار کولر را  در استان انجام دهیم.

موسوی با بیان اینکه ۹۸ درصد مشترکان برق استان گلستان مشترکین خانگی هستند، افزود: ۶۰۱ مورد تفاهم‌نامه در بخش صنعت و ۵ هزار و ۵۰۸ تفاهم‌نامه در بخش کشاورزی به منظور گذر از پیک‌بار سال ۱۳۹۸ منعقد شده است.

وی گفت: ۵ هزار کنتور آنالوگ مشترکان پرمصرف را به دیجیتال تبدیل کردیم و نصب کنتور دیجیتال برای ۵ هزار مشترک دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق گلستان تاکید کرد: میثاق‌نامه‌ای برای  کاهش ۱۰ درصدی مصرف ادارات و موسسات دولتی در سال‌های گذشته دنبال شد و اطلاع‌رسانی از شرایط تابستان آینده در نظر گزفته شده است.

انتهای پیام/83015/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول