اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ارائه طرح دوفوریتی در خصوص استقرار ایستگاه آتش نشانی مجهز در بازار تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: طرح دوفوریتی در خصوص استقرار ایستگاه آتش نشانی مجهز در بازار تبریز را روز یکشنبه در صحن شورا ارابه خواهم داد.

ارائه طرح دوفوریتی در خصوص استقرار ایستگاه آتش نشانی مجهز در بازار تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان اظهار داشت: بازار تبریز  هویت فرهنگی و اقتصادی تبریز و آذربایجان است و محافظت و صیانت از این میراث فرهنگی جهانی وظیفه ی همه شهروندان و مسئولین است.

وی ادامه داد: آتش سوزی در بازار تبریز متاسفانه امری است که به کرات در سالهای اخیر اتفاق افتاده ولی هنوز اقدام اساسی از طرف دستگاههای ذیربط برای مقابله و پیشگیری اتخاذ نشده است.

مسعودی‌ریحان با بیان اینکه تسکین آلام اصناف صدمه دیده و جبران خسارت های مادی آنها در راس برنامه‌های  شورا خواهد بود خاطر نشان کرد: سکوت و بی توجهی رسانه های پایتخت و  عدم پوشش رسانه ای مناسب از صدا و سیما در رابطه با این فاجعه تاسف آور بود.

وی همچنین گفت: ای کاش برای بعضی ها بازار تبریز  به اندازه کلیسای نوتردام اهمیت داشت.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز همچنین اذعان کرد: در نخستین جلسه بعدی رسمی شورا طرحی دوفوریتی در خصوص استقرار ایستگاه آتش نشانی مجهز در بازار تبریز و  اختصاص بودجه برای مرمت بازار تبریز مطابق با شان و جایگاه جهانی این بازار ارائه خواهم داد.

وی گفت: بازار  تبریز میراث بجای مانده از گذشتگان و امانتی برای آیندگان است و  باید از آن محافظت شود.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول