اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

علمک گذاری قلعه رئیسی هفته آینده تکمیل می‌شود

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: پیمانکار علمک گذاری هفته آینده جا ماندگان از علمک در سطح شهر قلعه رئیسی را تکمیل می کند.

علمک گذاری قلعه رئیسی هفته آینده تکمیل می‌شود

سید مسلم اکوانیان در گفتگو با خبرنگار فارس در چاروسا با گرامیداشت ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی انسان‌ها است.

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه در خصوص خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر سرگردانی مردم قلعه رئیسی در خصوص علمک گذاری و انشعاب تصریح کرد: از روحیه مطالبه گری در برابر مشکلات استقبال و تقدیر می کنیم اما باید گفت گازرسانی به دو منطقه چاروسا و دیشموک از پروژه های بزرگ استان بود که مطمئنن با این فشار کار نیاز است که در مقطع های مختلف پروژه را تکمیل کرد.

وی افزود: بعد از تکمیل گازرسانی عملیات علمک گذاری در سطح شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک آغاز شد و پیمانکاران آن مشخص شدند و انتخاب چند پیمانکار نشان از سرعت کار و تکمیل شدن آن بود.

اکوانیان با بیان اینکه عملیات علمک گذاری در شهر قلعه رئیسی را قبل از سال 98 آغاز شد بیان کرد: عملیات علمک گذاری در شهر قلعه رئیسی را قبل از آغاز سال جدید شروع شده بود که بیش از 300علمک آن نصب شده بود و حتی عملیات نصب کنتور را هم شروع کردیم و بقیه علمک را هم به بعد از سال 98 موکول کردیم.

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه ادامه داد: کوچه ها و منازلی که جا مانده از علمک گذاری هستند از هفته آینده آغاز بکار خواهند کرد و کوچه های که هنوز انشعاب اصلی گاز در آن عبور نکرد در تلاش هستیم تا پیمانکار را مشخص و بقیه مناطق شهر را تکمیل کند.

وی تعداد مشترک گاز در سطح شهر قلعه رئیسی را قریب به 800مشترک دانست.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول