اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کلاهبرداری از 400 نفر با جعل مدارک دولتی در نیشابور

فرمانده انتظامي خراسان رضوی از دستگيري متهم پرونده كلاهبرداري حرفه‌ای به اتهام جعل مدارك دولتي با 400 شاكي در نیشابور خبر داد.

کلاهبرداری از 400 نفر با جعل مدارک دولتی در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدکاظم تقوی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان نیشابوری به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری با جعل مدارک دولتی از آن‌ها، دستورات لازم با توجه به اهمیت موضوع برای بررسی این پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ابراز کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور در بررسی‌های فنی و پلیسی پرونده دریافتند فردی در سال 1394 با تأسیس دفتر پیشخوان از مالکان خودروهای سنگین که برای تکمیل برگ‌های مفاصا حساب مالیاتی مراجعه داشته‌اند، مبالغی را دریافت کرده اما با جعل مدارک دولتی از انتقال وجوه دریافتی به اداره دارایی و امور مالیاتی خودداری کرده است.

وی بابیان اینکه بر اساس تحقیقات بعدی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور حاکی از آن بود مالک دفتر یک خانم است، افزود: باوجودآنکه در مدت یک سال 440 مالک خودروهای سنگین به محل کار او مراجعه داشته‌اند، در سال 1395 دفتر پیشخوان را تعطیل کرده و از آن تاریخ محل زندگی‌اش نیز نامشخص است .

تقوی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با رد زنی‌های گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به شناسایی 400 شاکی در این پرونده، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور نماینده حقوقی اداره کل دارایی و امور مالیاتی استان مشخص شد، این متهم تاکنون 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده  است، که تحقیقات از سوی پلیس در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70042

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول