اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اشتغالزایی در روستاها با اجرای طرح «سحاب» بنیاد برکت

مجری طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح «سحاب» در روستاهای استان با هدف رفع محرومیت و اشتغالزایی خبر داد.

اشتغالزایی در روستاها با اجرای طرح «سحاب»  بنیاد برکت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روانبخش رئیسیان از اجرای طرح «سحاب» در روستاهای چهارمحال و بختیاری با هدف رفع محرومیت و اشتغالزایی خبر داد و گفت: این طرح باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در رفع مشکلات محرومان اقدام به اجرای طرح‌های اشتغالزا در دوره پنج ساله جهت استمرار و تثبیت شغل می‌کند.

مجری طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ایجاد و توسعه اشتغال، توان‌افزایی اقتصادی، تقویت پایه‌های اقتصادی، افزایش نرخ بهره‌وری، تنوع‌بخشی تولیدات روستایی و جلوگیری از مهاجرت از اهداف اجرای طرح سحاب است که در سال گذشته این طرح در شهرستان بن و کوهرنگ اجرایی شد و در سال جدید شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کیار و لردگان نیز به اجرای این طرح اضافه می‌شود.

وی داشتن پتانسیل محلی، امکان تأمین نهاده و بازار فروش را از الزامات اجرای طرح «سحاب» عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح مناطق محروم در اولویت هستند.

رئیسیان خاطرنشان کرد: افراد تحصیلکرده و دارای مهارت بیکار یا درآمد کمتر از 700 هزار تومان، افراد دارای پروانه کسب و مهارت که فاقد سرمایه مالی هستند و افراد توانمند دارای مهارت و تخصص زیر 55 سال می‌تواند از تسهیلات اشتغالزایی طرح «سحاب» بنیاد برکت استفاده کنند.

مجری طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه یک شغل می‌تواند مشاغل جدید را به وجود بیاورد، تأکید کرد: در همین راستا در نظر  داریم در برخی از مناطق استان زنجیره ارزش پشم دام سبک را تکمیل و اشتغالزایی کنیم.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول