اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسؤولان امنیتی و قضایی به جنگ اقتصادی ورود جدی کنند

آیت الله موسوی جزایری گفت: مسؤولان امنیتی و قضایی باید به موضوع اقتصاد ورود جدی کنند و نقش فعالی را در جنگ اقتصادی داشته باشند.

 مسؤولان امنیتی و قضایی به جنگ اقتصادی ورود جدی کنند

به گزارش فارس از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در جمع اعضای سازمان بسیج اصناف و بازاریان، فعالان اقتصادی، جامعه انجمن های اسلامی اصناف و مسؤولان اتحادیه‌های صنفی استان، به تلاش دشمن برای القای ترس از جنگ بین مردم اشاره کرد و اظهار کرد: همانطور که رهبری معظم فرمودند جنگ نظامی نخواهد شد و ادعاها و تهدیدهای دشمن پوچ و توخالی است. آنها جرات جنگ نظامی با ما را ندارند.

وی ادامه اداد: جنگی که ما با دشمن داریم جنگ اقتصادی است. باید با دشمن در این عرصه مقابله کنیم. شما اصناف، اتحادیه‌ها و بازاریان بر سرچشمه نشسته‌اید و باید این سرچشمه را حفظ کنید. شما در صف اول جنگ اقتصادی با دشمن هستید و امیدوارم که وظیفه شرعی خود را به نحو احسن انجام دهید و ملت را در این جنگ یاری کنید.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان با اشاره به برنامه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران گفت: در حال حاضر برنامه دشمن جنگ اقتصادی است و متاسفانه بعضی آدم‌های سودجو دلارهای ارزان را می‌گیرند و کالاها را به قیمت بالا و گران عرضه می‌کنند، این کار با دزدی چه فرقی می‌کند؟

وی ادامه داد:ب رخی از این‌ها هم آدم‌های ظاهرالصلاحی هستند این جریان صرف یک جریان اقتصادی نیست چون همسو با خواست منافع آمریکا و اسرائیل است این جریان اقتصادی، روح امنیتی دارد. مسؤولان امنیتی و قضایی باید به این موضوع ورود جدی کنند و نقش فعالی را در جنگ اقتصادی داشته باشند.

آیت الله جزایری تاکید کرد: دیگر نباید به این جریان به عنوان یک جریان ساده اقتصادی نگاه کرد. باید ریشه‌های آن را دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی کشور شناسایی کنند و لشکرهای مخلص خدا در تقابل با آن وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول