اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

با پرداخت 11 هزار تومان واقف شوید

با اجرای طرح مصحف شریف قرآن کریم، زنجانی‌ها 3 هزار و 500 جلد از این کتاب آسمانی را وقف کردند.

با پرداخت 11 هزار تومان واقف شوید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان اجرای طرح ملی وقف مصحف شریف قرآن کریم در حال اجرا است.

هدف از اجرای این طرح تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینیه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان است.

خیرین و علاقه‌مندان ترویج فرهنگ قرآن می‌توانند با واریز ۱۱ هزار تومان به ازای هدیه هر جلد کلام‌الله مجید به شماره حساب ۱۲۸ با شناسه پرداخت ۹۴۰۴۰۰۰۱۳۲۹ نزد بانک ملی در تمام نقاط استان و یا با مراجعه به ادارات اوقاف تعداد قرآن‌های مورد نظر خود را خریداری کرده و اهدا کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در این مورد با اشاره به استقبال مردم زنجان از اجرای طرح مصحف شریف قرآن کریم اظهار کرد: در طول دو سالی که شاهد اجرای این طرح هستیم، تعداد 3 هزار و 500 جلد قرآن کریم در استان وقف شده است.

حجت‌الاسلام موسی موسوی با بیان اینکه تعداد قرآن‌های وقفی طی سال گذشته 3 هزار جلد بوده است، گفت: امسال نیز از آغاز ماه رمضان 500 جلد دیگر اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به صورت ویژه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: البته طرح صرفا در بازه زمانی ماه رمضان اجرایی نشده و در طول سال نیز خیران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند به ادارات اوقاف در سراسر استان مراجعه و نسبت به اهدای قرآن کریم اقدام کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح ترویج معارف قرآنی در جامعه است، گفت: انس بیشتر با قرآن کریم و آشنایی با معارف این کتاب آسمانی از دیگر اهداف اجرای طرح است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول