اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهمنیار از کسب مدال لیگ جهانی استانبول بازماند

کاراته کای گیلانی وزن منفی 54 کیلوگرم تیم ملی بانوان کشورمان با شکست مقابل تادانوی ژاپنی در دور چهارم لیگ جهانی کاراته وان استانبول 2019، از کسب مدال بازماند.

بهمنیار از کسب مدال لیگ جهانی استانبول بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان – سری آ به میزبانی استانبول ترکیه از امروز جمعه 27 اردیبهشت‌ماه در کاتای انفرادی مردان و کاتای تیمی بانوان و نیز اوزان منفی 50، 55 و 61 کیلوگرم بانوان و منفی 84 کیلوگرم و مثبت 84 کیلوگرم مردان، آغاز شد.

سارا بهمنیار در وزن منفی 50 کیلوگرم در گام نخست به مصاف بورسا توسان از ترکیه رفت، رقیب ترک‌تبار نشان نقره کاراته وان 2018 و برنز قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه دارد، کاراته کای گیلانی با نتیجه دو بر صفر مقابل توسان به برتری دست‌یافته و به دور دوم صعود کرد.

وی در دور دوم به مصاف آنا ماریا دامولیدو از ایتالیا رفته و در یک دیدار یک‌طرفه با نتیجه 9 بر یک مقابل رقیب اروپایی به برتری دست‌یافت، بهمنیار در دور سوم به مصاف جانا سوکی از فیلیپین رفت، رقیب شرق آسیایی، نشان برنز کاراته وان مراکش 2019 را در کارنامه دارد، بهمنیار در دیداری نزدیک و پس از هانسوکوی رقیب فیلیپینی، به دور چهارم مسابقات صعود کرد.

ملی‌پوش گیلانی وزن منفی 50 کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در دور چهارم به مصاف آیکا تادانو از ژاپن رفت، رقیب قدر ژاپنی، نشان طلای کاراته وان اتریش 2019 و دو نشان طلای قهرمانی آسیا در سال‌های 2015 و 2017 را در کارنامه دارد، نبرد دو کاراته کای آسیایی با نتیجه صفر به صفر خاتمه یافت و این تادانوی ژاپنی بود که بارأی هانتی، به دور بعدی صعود کرد.

بهمنیار برای حضور در مرحله رپه‌شارژ، چشم به دیدار کاراته کای ژاپنی دوخته و در صورت صعود تادانو به فینال رقابت‌ها، بهمنیار به جدول شانس مجدد راه پیدا می‌کند، با شکست آیکا تادانو ژاپنی مقابل سراپ اوزچلیک ترکیه‌ای، سارا بهمنیار از گردونه رقابت‌ها کنار رفته و از کسب مدال در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان – سری آ بازماند.

کاراته کای گیلانی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی رباط مراکش با کسب دو پیروزی در مکان نهم وزن منفی 50 کیلوگرم جای گرفته و موفق به کسب 210 امتیاز شد، سرمربیگری تیم ملی کاراته بانوان کشورمان بر عهده سیده ستاره موسوی، مربی گیلانی است.

به گزارش فارس، دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان – سری آ به میزبانی استانبول ترکیه از امروز جمعه 27 اردیبهشت‌ماه با حضور 1813 کاراته کا از 102 کشور آغازشده و به مدت سه روز به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول