اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه «دومین سوگواره ملی عکس از عاشورا تا اربعین» در ابهر دایر شد

نمایشگاه «دومین سوگواره ملی عکس از عاشورا تا اربعین» در فرهنگسرای امام خمینی (ره) دایر شد.

نمایشگاه «دومین سوگواره ملی عکس از عاشورا تا اربعین» در ابهر دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین» به مناسبت ایام ماه محرم و صفر و با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار ‌شد.

این سوگواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و در قالب موضوعاتی همچون تاسوعای حسینی، عاشورای حسینی، جلوه‌های محرم در زندگی امروزی و مناظر شهری، نماز ظهر عاشورا، خیمه‌های عاشورایی و شام غریبان، مراسم تعزیه و شبیه‌خوانی، شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

دیگر موضوعات عکس‌های این سوگواره شامل کاروان‌های عزاداری، کودک و محرم، عاشورا و قداست آب، یاران عاشورایی، محرم و فرهنگ عاشورایی، محرم و فرهنگ حجاب و عفاف، مسجد و محرم، حاشیه مراسم هیأت‌های عزاداری و عزاداری در تکایا و حسینه‌ها و مساجد بود.

در همین راستا نمایشگاه مروری بر آثار دومین سوگواره ملی عکس عاشورایی ابهر در فرهنگسرای امام خمینی (ره) دایر شده و تا 9 خردادماه به کار خود ادامه خواهد داد.

هنرمندانی که آثار آنها در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، محمد آهنگری از ابهر، علی ابک از سمنان، حسین اسدی از شهریار، مرتضی امین الرعایایی از نیشابور، محسن بهرامی از هیدج، امیر بهروزی راد از رشت، امیرجلال از ساوه، مرتضی حسین آخوندی از بندرعباس، میلاد حدادیان از مشهد، احمد زعفری از خلخال، سهید زندآذر از رشت، مبین سمیعی پاقلعه از گنبد کاووس، فائزه طاهری از ابهر، فاطمه علی اکبری از ابهر، امیر قادری از اراک، مرضیه کردلو از ابهر، سید محمد گلشهری از پرند، وحید گنجی از گلستان، حسین منصفی ثابت از ابهر، میلاد نعلبندیان از خمینی شهر، یگانه نبئی از ابهر هستند.

گفتنی است، بازدید از این نمایشگاه به صورت روزانه از ساعت 9 تا 13 در نوبت صبح و 16 تا 20 در نوبت عصر است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول