اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استاندار کردستان: توسعه کردستان مستلزم بیداری همه ما از خواب غفلت است

استاندار کردستان گفت: کردستان از همه امکانات و پتانسیل‌ها برخوردار دارد و فقط از آن غافلیم، عامل عقب‌ماندگی این استان خود ما هستیم و تا از خواب غفلت بیدار نشویم توسعه محقق نخواهد شد.

استاندار کردستان: توسعه کردستان مستلزم بیداری همه ما از خواب غفلت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، هدف از برگزاری این مراسم را ارتباط موثر میان روابط عمومی‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و اظهار داشت: روابط عمومی باید امین مجموعه باشد.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها در اجرای وظایف ضعیف عمل کنند و فارغ از رسالت خود سرگرم مسایل دیگر باشند این مسئله آسیب‌رسان است،

مرادنیا عنوان کرد: قرار نیست روابط عمومی‌ها فقط تعریف و تمجید کنند چراکه تعریف از مدیران هنگامی جایز است که وی وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده باشد.

استاندار کردستان با اشاره به نقش مهم روابط‌ عمومی در انعکاس دوسویه اخبار میان دولت و ملت، تصریح کرد: آنها با هنرمندی خود در امر توسعه و ارتباط با مردم و مدیران تاثیرگذار هستند.

مرادنیا با بیان اینکه احساس می‌شود تاکنون خلاء بزرگی در حیطه روابط عمومی وجود داشته است، گفت: رسالت روابط عمومی فقط نوشتن نیست بلکه باید در بحث توسعه و ارتباط با مردم در تحلیل مشکلات و مسائل استان فعالیت کنند.

به گفته استاندار کردستان، تصور همه از روابط عمومی برقراری ارتباط میان مردم و مسوولین است.

مرادنیا اضافه کرد: عده‌ای ناامیدی مردم را به عنوان توانمندی و هنرنمایی تلقی می‌کنند و فقط مشکلات و ضعف‌ها را کشف و انعکاس می‌دهند در صورتی که این راه رسیدن به توسعه نیست.

وی بزرگترین سرمایه کردستان را نیروی انسانی ماهر و کارآمد دانست و گفت: متاسفانه با منفی‌بافی عده‌ای، سرمایه‌گذاران و صاحبان فکر و اندیشه را از سرمایه‌گذاری و تلاش در استان ناامید می‌کنند.

مرادنیا گفت: کردستان از همه امکانات و پتانسیل‌ها برخوردار دارد و فقط از آن غافلیم، عامل عقب‌ماندگی این استان خود ما هستیم و تا از خواب غفلت بیدار نشویم توسعه محقق نخواهد شد.

استاندار کردستان خطاب به مدیران عنوان کرد: امید است این جلسه طلیعه‌ای برای شروع ارتباط میان آنها و روابط عمومی‌ها در خصوص حل مشکلات و تحلیل صحیح مسائل باشد.

وی با بیان اینکه سکوت مدیران نسبت به برخی مسائل ناروا صحیح نیست، خطاب به روابط عمومی‌ها تاکید کرد: با روشنگری و انعکاس اخبار صحیح  از بیان موارد غیرواقعی بپرهیزید.

استاندار کردستان در پایان اظهار کرد: به کسانی که به دنبال منافع حزبی و شخصی خود هستند اجازه رشد نخواهیم داد چراکه نیت ما معرفی استان کردستان بر اساس پتانسیل‌های موجود است و این امر با همراهی، همدلی و برنامه‌ریزی دقیق و مدون همه میسر خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول