اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مراتع طارم درگیر آفت ملخ

فرماندار طارم با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته آفت ملخ به مزارع آسیبی نزده است، گفت: در همین راستا سطح انتشار ملخ صرفا در مراتع بوده و تسری نیافته است.

مراتع طارم درگیر آفت ملخ

ستار صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که همواره قبل از فصل برداشت گندم در شهرستان طارم انجام می‌شود، مبارزه با آفت ملخ است.

فرماندار طارم با بیان اینکه به علت حجم گسترده ملخ‌ها خواستار اعتبارات استانی شدیم که هنوز محقق نشده است، اضافه کرد: اما در عین حال از اعتبارات شهرستانی 200 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه آفت ملخ به مزارع آسیبی نزده است، تصریح کرد: در همین راستا سطح انتشار ملخ صرفا در مراتع بوده و تسری نیافته است که به همین دلیل نتوانسته‌ایم سطح آسیب را برآورد کنیم.

صفری تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین تراکم‌‌ آفت در بخش مرکزی شهرستان و شمال آن است که مراتع را تحت تاثیر قرار داده است.

فرماندار طارم در ادامه سطح زیر کشت کشاورزی شهرستان طارم را 54 هزار هکتار عنوان کرد و گفت: از این میزان نزدیک به 32 هزار هکتار باغی و بقیه زراعی است.

انتهای پیام/73005/ق20/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول