اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

درخواست صباغیان برای برگزاری جلسه غیرعلنی با امضای 79 نماینده درباره گرانی و تورم

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: نامه‌ای را با ۷۹ امضا به هیات رئیسه به منظور درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی با موضوع گرانی و تورم داده‌ام که تاکنون محقق نشده است.

درخواست صباغیان برای برگزاری جلسه غیرعلنی با امضای 79 نماینده درباره گرانی و تورم

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گرانی اجناس و کالاهای اساسی در ماه رمضان و عدم نظارت دولت بر بازار، گفت: درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی را با امضای 79 نماینده به هیأت رئیسه مجلس تقدیم کردند تا مسئولین دولتی با حضور در خانه ملت درباره گرانی‌های اخیر و لجام‌گسیختگی در بازار توضیح دهند.

وی افزود: این موضوع را از هیأت رئیسه مجلس پیگیری کردم که چرا تاکنون با برگزاری جلسه غیرعلنی موافقت نشده است.

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس  تصریح کرد: طبق ماده 102 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی این تقاضا که به امضای حدود یک سوم نمایندگان رسیده است برگزار نمی‌شود.

صباغیان بافقی خاطرنشان کرد: هدف درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی با موضوع گرانی و اقتصاد و معیشت مردم آن است که دستگاه‌های نظارتی و دولتی‌ها در مجلس حاضر شده و درباره تورم پاسخگو باشند. 

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: بخشی از گرانی‌های اخیر به تحریم‌ها بازمی‌گردد ولی عمده گرانی‌های اخیر به دلیل ضعف نظارت و جولان مافیا و دلالان است. 

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس افزود: باید پس از برگزاری این جلسه غیرعلنی مهلتی را به دولتی‌ها و دستگاه‌های نظارتی بدهیم تا خواسته‌های نمایندگان مجلس را محقق کنند و با مسببین و عاملان آن برخورد شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عناوین «گرانی و بی‌نظارتی» ، «گرانی چند صد درصدی و تورم اعلامی نحیف !» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول