اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای جاودان در تاریخ ایران اسلامی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای جاودان در تاریخ پررمز و راز ایران اسلامی دانست و گفت: این اتفاق مهم سرنوشت جنگ را به نفع رزمندگان کشور تغییر داد.

آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای جاودان در تاریخ ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سوم خرداد یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگانی بود که تاب در بند بودن خرمشهر قهرمان را نیاورده و قهرمانانه جنگیدند تا این دیار را از چنگال دشمنان بعثی خارج کنند.

سردارمنوچهر امان‌اللهی ادامه داد: دریادلانی که با شجاعت، غیرت، ایستادگی و توکل برخداوند متعال ناممکن‌ترین کارها را امکان پذیر ساخته و در راه دفاع از شرف و ارزش‌های این مرز و بوم، صلابت و استقامت تمام‌نشدنی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

وی افزود: عملیات غرور‌آفرین بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس به‌شمار می‌رود که با مدد‌الهی و با صلابت و فداکاری رزمندگان غیرتمند این مرز و بوم شکل گرفت.

امان‌اللهی تصریح کرد: سوم خردادماه سال 1361 روزی بود که وعده الهی «ان تنصروالله ینصرکم» محقق و شهر خون و حماسه، خرمشهر عزیز پس از ماه‌ها اشغال به دامن انقلاب اسلامی بازگشت تا بار دیگر به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت شود که هیچ اراده‌ای نمی‌تواند ملت ایران را وادار به تسلیم کند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: فتح خرمشهر را می‌توان به تعبیر حضرت امام (ره) فتح ارزش‌ها دانست که تاریخ جنگ را به نفع کشورمان تغییر داد و روحیه سربازان بعثی را درهم شکست تا رزمندگان اسلام در ادامه بتوانند ضربات مهلک دیگری بر پیکره دشمنان وارد و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر باشند.

امان‌اللهی گفت: در روزگار حاضر هم که دشمنان زخم خورده انقلاب و نظام اسلامی تهدیدهایی توخالی را مطرح می‌کنند، فرزندان ولایت در نیروهای مسلح و به‌خصوص نیروی انتظامی آماده خلق حماسه‌ای دیگر نظیر حماسه سوم خرداد سال 61 هستند و با همه توان و تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی این سرزمین مقدس دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول