اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک تاکرا به میزبانی کرمان

سرمربی تیم ملی امید سپک تاکرا گفت: مرحله چهارم اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک تاکرا به میزبانی کرمان از 14 تا 28 تیر ماه برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک تاکرا به میزبانی کرمان

محمدحسین یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا ایران اظهار داشت: سومین دوره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی سپک تاکرا در کرمان برگزار شد.

سرمربی تیم ملی امید سپک تاکرا ادامه داد: ما سه مرحله اردوی دیگر در پیش رو داریم که مرحله چهارم اردوی آماده‌سازی در کرمان از 14 تا 28 تیر ماه برگزار می‌شود که باز هم میزبان کرمانی‌ها خواهند بود.

یوسفی گفت: در این مرحله 12 بازیکن از سراسر کشور حضور دارند که یکی از آنها به نام الیاس مرتضی‌پور اضافه کادر فنی تیم ملی کرمانی هستند که خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2019  کشور تایلند آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در تمام رده‌های سنی بازیکن از کرمان داریم که این خود نشان دادن سطح فنی بالای بازیکنان کرمانی در کنار بازبکنان دیگر استان‌ها است.

یوسفی عنوان کرد: برای نخستین‌بار است که بازبکنان جوان این تیم به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند اما تلاش می‌کنیم که حداقل یک مدال را در یک رشته و در یک قسمت در مسابقات جهانی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی امید سپک تاکرا خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی در پنج قسمت برگزار می‌شود و هر کشور حق دارد تنها در سه قسمت از پنج قسمت شرکت کند و تیم ما در قسمت سه نفره و بخش tim event  که شامل دو تیم سه نفره و بخش چهار نفره شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول