اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فارس من|افزاش لحظه‌ای قیمت‌ها و مشکل توزیع روزانه 4000 پرس غذا در دانشگاه یاسوج

روزانه تا 4 هزار پرس در دانشگاه یاسوج گاها غذا در سلف سرویس توزیع می‌شود که به دلیل گرانی و افزایش قیمت غذا روی آوری به غذای دانشگاه هم بالطبع زیاد شده است.

فارس من|افزاش لحظه‌ای قیمت‌ها و مشکل توزیع روزانه 4000 پرس غذا در دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در پی درج گزارشی در سامانه فارس من تحت عنوان «توزیع دوغ فله‌ای و کاهش غذا در سلف دانشگاه یاسوج» اینگونه آورده بودند که پیمانکار دانشگاه یاسوج در بعضی از وعده های ناهار به بهانه افزایش قیمت‌ها دوغ فله ای و ماست فله‌ای توزیع می‌کند که به لحاظ بهداشتی برای دانشجویان خطر آفرین است.

همچنین حجم غذای سلف نسبت به قبل کاهش محسوسی داشته است و هر چه هم سوال می کنیم می‌گویند گران شده است قبلا یکبار هم بعد از گرانی‌ها قیمت غذا را افزایش دادند مگر گران شده است.

باید دانشجویان هزینه را بپردازند مگر قبلا که پیمانکار سود می کرد بخشی از سود خود را به دانشجویان بر می‌گرداند؟ غذایی که الان تحویل دانشجو می دهد دو سوم قبلا است قیمت آن افزایش یافته و غیر بهداشتی هم هست؟ از خبرنگاران حق طلب و حق گوی فارس تقاضای پیگیری داریم که معاونت دانشجویی دانشگاه چرا اینقدر با این پیمانکار مدارا می کند و سود پیمانکار را حساب و کتاب می‌کند؟.

 

به گزارش فارس؛ به همین منظور به سراغ دکتر احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج رفتیم و از وی در این خصوص سؤالاتی پرسیدیم که او در جواب گفت: موضوع دوغ به یک ماه پیش برمی‌گردد که یک بار چنین کاری را پیمانکار انجام داد و جلوی آن را گرفتیم.

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: روزانه تا 4 هزار پرس در دانشگاه یاسوج گاها غذا در سلف سرویس توزیع می‌شود که به دلیل گرانی و افزایش قیمت غذا روی آوری به غذای دانشگاه هم بالطبع زیاد شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته قراردادی با پیمانکار بسته‌ایم که غذای دانشگاه را تامین کند خاطرنشان کرد: اما مستحضر هستید که روزانه قیمت‌ها تغییر پیدا می‌کند و رو به افزایش است و در مواردی هم باید حق را به پیمانکار داد چرا که مبالغ بسیار بیشتر از آن چیزی شده که در هنگام بستن قرارداد با آن‌ها داشته‌ایم.

این مسؤول با اشاره به این که هرگونه افزایش قراردادها هم باید به گونه‌ای باشد که سازمان‌های نظارتی بر آن ایراد وارد نکنند خاطرنشان کرد که در مجموع همه سعی و تلاش خود را برای جلوگیری از پایین آمدن کیفیت غذا می‌کنیم.

این مسؤول همچنین از پی‌گیری مشکلی که در شهرستان گچساران پیش آمده بود خبر داد و گفت: در هر شرایطی با همه توان سعی بر رضایت خاطر دانشجویان داریم و مشکلات را پی‌گیری می‌کنیم کما اینکه بعد از آن یک بار دیگر در دانشگاه دوغ فله‌ای توزیع نشد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول