اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حاج‌رشیدی دروازه‌بان کم‌نظیر‌ در فوتبال تبریز

پیشکسوتان فوتبال تبریز عنوان کردند: مرحوم حاج‌رشیدی یکی از بهترین دروازه‌بانان فوتبال تبریز در گذشته بود.

حاج‌رشیدی دروازه‌بان کم‌نظیر‌ در فوتبال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داریوش حاج‌رشیدی یکی از اولین دروازه‌بانان تیم تراکتورسازی هفته گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حسن آذرنیا مدیر تیم تراکتورسازی ضمن تسلیت درگذشت این دروازه‌بان فوتبال تبریز اظهار کرد: حاج‌رشیدی پیش از انقلاب اسلامی دروازه‌بان تیم تراکتورسازی بوده و بعد از انقلاب که فعالیت تیم‌های تبریزی و باشگاه‌ها‌ تعطیل شده بودند، وی مربی دروازه‌بانان تیم منتخب آذربایجان‌شرقی بود و به جرأت می‌توانم بگویم کسی از وی در این سال‌ها نرنجید.

میرمجید ناظمی همبازی رشیدی در تیم تراکتورسازی هم از در مورد وی گفت: حاج‌رشیدی فوتبال خود را از تیم محلات شعله آغاز کرد و بعد به تیم شاهد پیوست و از آنجا به تیم منتخب تبریز دعوت شده و درون دروازه این تیم قرار گرفت و بعد از استخدام در کارخانه تراکتورسازی، دروازه‌بان تیم تراکتور شده و پیراهن این تیم را در دهه 50 بر تن کرد.

ایوب ذوالفقاری هم با اشاره به درخشش این دروازه‌بان سابق تیم تراکتورسازی از اینکه در چنین روزهایی بازیکنان قدیمی فوتبال تبریز یاد می‌شوند، گلایه کرد.

شارقی دیگر بازیکن قدیمی تراکتورسازی گفت: تبریز از قدیم مهد دروازه‌بانان خوب بوده که می‌توان به عزیز اصلی و رسام استاداسدی اشاره کرده و حاج‌رشیدی هم یکی دیگر از دروازه‌بانان خوب فوتبال تبریز بوده که یاد و خاطره درخشش وی هیچ‌گاه از سوی هواداران این تیم فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام/30/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول