اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشف تونل 20 متری تروریست‌ها در ریف حماه سوریه

ارتش سوریه از کشف تونل ۲۰ متری متعلق به گروه تروریستی داعش در ریف شمالی حماه خبر داد.

کشف تونل 20 متری تروریست‌ها در ریف حماه سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح سوریه یک تونل طولانی را طی انجام عملیات پاکسازی شهرک «قلعه‌المضیق» واقع در ریف شمالی غربی حماه کشف کردند.

منابع نظامی سوریه می‌گویند که این یک تونل 20 متری حاوی اتاق‌هایی مربوط به سرکرده‌های تروریست‌ها و انبارهای تسلیحات و مهمات است.

 

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه «سانا»، این تونل روز یکشنبه هنگام عملیات پاکسازی پاکسازی «شهرک قلعه‌المضیق» در ریف شمالی از بقایای تروریست‌ها کشف شد.

نیروهای ارتش سوریه روز یکشنبه همچنین هنگام تفتیش روستای الکرکات واقع در قلعه المضیق در ریف حماه، خمپاره اندازها و راکت‌های گراد و مقادیر زیادی از مهمات و خمپاره‌ها به جا مانده از تروریست‌ها را کشف و ضبط کردند. 

نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن از 16 اردیبهشت ماه گذشته عملیات پاکسازی شمال و شمال غربی حماه را که در مجاورت جنوب استان ادلب قرار دارد، آغاز کردند.

نیروهای سوری طی چند روز گذشته موفق شدند شهرک‌ها و مناطقی مانند «قلعه المضیق» و «کفرنبوده» را آزاد کنند که از مقرهای مهم ارتباطی گروههای تروریستی «جبهه النصره» و «جیش العزه» در حماه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول