اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خیابان‌های بندرعباس میزبان بازی‌های بومی محلی

رییس اداره ورزش و جوانان بندرعباس از برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی محلی در خیابان‌های بندرعباس خبر داد

خیابان‌های بندرعباس میزبان بازی‌های بومی محلی

امین رئیسی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت:  این طرح در ابتدا در شورای ورزش همگانی شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت با مشارکت اعضای این شورا در چارچوب‌های مشخص و با همکاری پلیس راهور و‌ البته اخذ تاییدیه شورای ورزش، اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این طرح، 10 خیابان در سه منطقه شهر بندرعباس شناسایی شدند و پس از فراهم کردن مقدمات کار، ابتدا خیابان‌ها و مبادی به مدت سه ساعت در روزهای جمعه مسدود، و این فضا در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان بندرعباس گفت: این طرح بدون توجه به جنسیت، قومیت، طبقه اقتصادی، اجتماعی و صرفا به خاطر هدف مشترک ورزش و فعالیت بدنی گرد هم می‌آیند.

رییسی تصریح کرد: هویت‌بخشی به محلات با مشارکت شهروندان در بازی‌های بومی محلی، مشارکت کلیه اعضای خانواده در فعالیت‌های ورزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده؛ توسعه و ترویج تفریحات ورزشی کم‌هزینه و در دسترس؛ هدفمند کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با افزایش نقش مشارکتی لایه‌های مختلف اجتماعی در غنی‌سازی اوقات فراغت و ترویج و گسترش ورزش همگانی عنوان کرد.

وی در پایان یادآورشد: در این طرح، بازی‌های طناب‌کشی، هفت‌سنگ، وسطی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال، والیبال، شطرنج، دارت، گل کوچیک، روپایی و طناب‌زنی از جمله بازی‌های تدارک دیده‌شده در این طرح شاد و مفرح است.

انتهای پیام/88049/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول