اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شاهچراغی: مردم مجالس باعظمت‌تری در مساجد برپا کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم احیای شب قدر را در خانه‌ها نگیرند و مجالس باعظمت‌تر را در مساجد برپا کنند.

شاهچراغی: مردم مجالس باعظمت‌تری در مساجد برپا کنند

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره اهمیت شب‌های قدر اظهار کرد: لیالی قدر از شب‌های بسیار بزرگی است که خداوند متعال هر سال این شب‌ها را گزینش می‌کند.

وی ادامه داد: شبی که عبادتش معادل با هزار ماه است، ارزش زیادی دارد؛ شبی نداریم که عبادتش معادل هزار ماه باشد و باید در این شب‌ها به خداوند متعال از راه دعا و قرآن و احیای شب نزدیک شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه مقدرات ما در این شب‌ها تصویب و مقدر می‌شود، تصریح کرد: بهتر است مردم به خانه‌های خدا بروند و در مساجد و اماکن متبرکه به خدا تقرب پیدا کنند و زیر سایه قرآن قرار گیرند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه احیای شب قدر و قرآن سر گرفتن همراهی با ولایت است، اضافه کرد: ولایتمداری خودمان را در ماه رمضان نشان می‌دهیم؛ قرآن و ولایت باید در کنار هم قرار گیرد و پیامبر گرامی اسلام (ص)، دو امانت قرآن و عترت را برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه این شب‌ها متعلق به قرآن و ولایت و زمان پناه بردن به قرآن کریم و ولایت است، تصریح کرد: باید سعی کنیم تا عامل به قرآن و پیرو ولایت باشیم و در خط امام علی (ع) حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: مردم سعی کنند احیای شب قدر را در خانه‌ها نگیرند و مجالس باعظمت‌تر را در مساجد برپا کنند.

انتهای پیام/74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول