اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  غرب از نگاه غرب

کشوری که روان پریش ها و قاتلان سریالی آن را اداره می کنند

جهان می داند که ایالات متحده یک غارتگر هار، غیرمنطقی و خشونتگر است. اما مردم آمریکا همچنان بی اطلاع باقی مانده و نسبت به درک واقعیت کشوری که روان پریش ها و قاتلان سریالی آن را اداره می کنند، به طرز شرم آوری بی علاقه اند.

کشوری که روان پریش ها و قاتلان سریالی آن را اداره می کنند

گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: به گفته حزب جنگ و «مقامات» بی نام و نشان آن، یک مرد 38 ساله اهل آلاباما که به دین اسلام گرویده برای آمریکا یک تهدید محسوب می شود.
شون اسپایسر روز 23 می در توئیتی نوشت: «این مرد به دلیل «خوش رفتاری» سه سال زودتر از موعد از زندان محل نگهداری خود در شمال ویرجینیا آزاد شده است: جان واکر لیند (طالبان آمریکایی) در نامه ای نوشته بود: «داعش در حال انجام کار چشمگیری است.»
به محض آزادی جان واکر لیند از زندان، اعوان و انصار «عظمت آمریکا را به آن بازگردانید» دور هم جمع شدند و نظرات ترامپ و نئوکان های او را (که مسئول جریان اصلی انزجار از اسلام، استقبال از آپارتاید اسرائیل و زیر پا گذاشتن تعداد زیادی از قوانین بین المللی هستند) تکرار کردند.
تامی لارن روز 21 می در توئیتی نوشت: «دیوانه شده اید؟ دونالد ترامپ واقعی  ستیزه جویان آمریکایی ما را می بخشد، ولی آیا این کار خوبی است؟ این  تکه آشغال نباید آزاد می شد و من هر چه دقت می کنم نمی شنوم که هیلاری کلینتون درباره «ترسناک بودن» چنین اقدامی در حال جیغ جیغ کردن باشد.»
 برای تعداد زیادی از اهالی «عظمت آمریکا را به آن بازگردانید» این موضوع به هیلاری، به دمکرات ها و جمعی از جمهوریخواهان مربوط می شود که در طول انتخابات علیه ترامپ کار می کردند.
حماقت و شرارت عامدانه معمول این عده را نباید دست کم گرفت. واقعیت ها توهین آمیز و حتی تحقیر کننده هستند.
برای مثال پاملا گلار، این ملکه اسلام هراسی می نویسد: «ابو سلیمان (جان واکر لیند) که با سربازان آمریکایی جنگیده و آنها را به قتل رسانده، روز پنج شنبه از زندان آزاد شد. باید او را مقابل جوخه آتش می گذاشتند. سلیمان همچنان دیگران را به جهاد خشونت آمیز دعوت می کند.»
اگر او به خود زحمت می داد و کمی در این باره تحقیق می کرد، متوجه می شد که لیند آمریکاییان را نکشته و در پرونده ای که درمورد او تشکیل شد، قتل از موارد اتهامی او نبوده است.
البته این مسئله به گلار و صهیونیست ها ربطی ندارد. او می تواند از پیامدهای چنین دروغ هایی قسر در برود چون اکثر آمریکاییان نسبت به کارهایی که دولت انجام می دهد – قتل های دسته جمعی، سرقت، جنایات جنگی- غافل و نادان هستند و بعد از دو دهه تبلیغات، سرهم کردن جعلیات و دروغ گفتن های بی وقفه، آمریکاییان اکنون باور دارند که تمام مسلمانان قاتل هستند.
گفته می شود که لیند به همراه طالبان علیه ائتلاف شمال که یک گروه تحت حمایت سازمان سیا بود در افغانستان جنگیده است. اگر هم او کسی را کشته باشد – که هیچ شاهد و مدرکی دال بر چنین کاری از سوی او وجود ندارد -  افغان هایی را کشته که علیه طالبان می جنگیدند؛ گروهی از فناتیک های طرفدار وهابیت تحت حمایت آمریکا که تا زمانی که آمریکا تصمیم گرفت باید به افغانستان حمله کند و طالبان را از میان بردارد تا امکان احداث یک خط لوله انتقال نفت دراین مسیر فراهم شود، از آنها حمایت می کرد.
چنین به نظر می آید که اکثریت آمریکاییان واقعا هیچ اهمیتی نمی دهند که آیا ارتش آمریکا به کشورها حمله، آنها را اشغال کرده و میلیون ها نفر را کشته است یا خیر. کشوری که هم اکنون بقیه جهان آن را یک قاتل سریالی روان پریش خطرناک می داند.
بنابراین بیشتر آمریکاییان (همچون سگ های پاولوف) کاملا آموزش دیده اند و دروغ های آشکار را درباره ونزوئلا، ایران، حزب الله، سوریه ، لیبی و غیره باور می کنند. در نتیجه مردم آمریکا ارتباطشان را با واقعیت از دست داده اند  و به واقعیت جایگزینی متصل شده اند که دولت و شرکت ها برایشان طراحی کرده اند. آنها اکنون به طور غریزی دستور کار مداخله گرایانه بشردوستانه دمکرات ها، جمهوریخواهان و یک رئیس جمهور «عظمت آمریکا را به آن بازگردانید» را خریدار می شوند؛ رئیس جمهوری که تقریبا به کلی احمق و یک خدمتکار ابله است که فقط توانایی توئیت کردن و ردیف کردن صفی از صفت ها را دارد.
جری دانلیوی روز 22 می درتوئیتی نوشت: «جدید: مایک اسپن مامور سیا اولین ماموری آمریکایی بود که پس از یازدهم سپتامبر حین انجام عملیات جان خود را از دست داد. من با الیسون اسپن دختر او صحبت کردم که نسبت به آزادی زودتر از موعد جان واکر لیند که در شورش زندانی دست داشته که پدر الیسون طی آن کشته شد، به سختی اعتراض داشت.»
الیسون، پدر تو در نتیجه یک حمله غیرقانونی و جنایتکارانه کشته شده است. او یک متجاوز بود که برای یک دولت امنیت ملی کار می کرد که ده ها دولت را سرنگون کرده و اگر نگوییم میلیون ها، هزاران تن را با رفتار مخرب خود از زمان جنگ جهانی دوم به بعد به قتل رسانده است. جنگی که خود یک رویداد هماهنگ شده بود که برای تبدیل کردن آمریکا به یک کشور غیر دور انداختنی و استثنایی طراحی شده بود، کشوری که قادر به شخم زدن کشورهایی باشد که یک گروه نخبه بانکدار و شرکتی چشم طمع به منابع نفت، معادن و دیگر منابع طبیعی با ارزش آنها داشتند.
مادامی که نخبگان حاکم، رسانه ها و دانشگاهیان آنها قادر باشند دروغ بگویند بی آنکه تاوانی پس دهند- یا حتی اندکی مقاومت در برابر این دروغ ها صورت گیرد و به عنوان افراطی گری نادیده گرفته و انکار شوند - این گروه قادر خواهد بود جامعه را اغفال کنند و این انگیزه را به دست آورند که به تکرار دروغ ها و حرف های قلنبه سلمبه میهن پرستانه بیشتر در حمایت از قتل های دسته جمعی سازمان یافته و سپس سرقت بزرگ ادامه دهند.
بقیه جهان می داند که ایالات متحده یک غارتگر هار، غیرمنطقی و خشونتگر است. اما مردم آمریکا همچنان بی اطلاع باقی مانده و نسبت به درک واقعیت کشوری که روان پریش ها و قاتلان سریالی آن را اداره می کنند، به طرز شرم آوری بی علاقه اند.
هر از گاهی از جنایتکاران جنگی مکاری چون هنری کیسینجر، کلینتون، بوش و اوباما به عنوان «دولتمردان مسن تر» تمجید و قدردانی می شود و سربازانی که در جنایات غیرقابل توصیف دست داشته اند، به عنوان منجی به تصویر کشیده می شوند.
من بارها و بارها از ضرورت تشکر از آنها به خاطر «خدمات» خود در نابود کردن و تجاوز به بقیه جهان سخن گفته ام؛ فرایندی که یک ماشین تبلیغات و دروغ پراکنی حرفه ای و هماهنگ، آن را به شکل یک مطالبه برای به ارمغان بردن نسخه ای نئولیبرال از دمکراسی و آزادی برای بقیه جهان تغییر داده است.
نویسنده: کورت نیمو  (Kurt Nimmo) از نویسندگان سایت گلوبال ریسرچ
منبع: yon.ir/EeUW2

انتهای پیام. 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول