اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای 582 مددجوی بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اشتغالزایی برای 582 نفر خبر داد و گفت: از این تعداد 251 نفر ساکن روستا و 331 نفر مددجویان شهری هستند.

اشتغالزایی برای 582 مددجوی بهزیستی زنجان

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان زنجان یکی از اولویت‌های خود در حمایت از جامعه هدف را پرداخت تسهیلات از طریق اشتغالزایی قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ایجاد تسهیلات ویژه برای کارفرمایان در به کارگیری افراد زیرپوشش  بهزیستی و ارائه بسته‌های تشویقی در این زمینه خبر داد و گفت: البته بهزیستی با تأمین بخش عمده ‌اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون ریال به 685 نفر بیمه خویش‌فرمایی و برای 48 نفر نیز تسهیلات بیمه کارفرمایی پرداخت کرده است.

وی به اشتغالزایی برای 582 نفر اشاره کرد و گفت: از این تعداد 251 نفر ساکن روستا و 331 نفر مددجویان شهری هستند.

محمدی قیداری از پرداخت تسهیلات بانکی به 376 نفر از طریق بند «ب» تبصره 16 قانون بودجه خبر داد و افزود: 206 نفر نیز از طریق cbr، گروه‌های همیار، مراکز غیر دولتی، پرداخت مشوق‌های بیمه‌ای، تسهیلات بلاعوض صاحب شغل شدند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به تشویق کارفرمایان با اختصاص بیمه کارفرمایی برای جذب و ایجاد اشتغال مددجویان گفت: آماده‌سازی شغلی فرآیندی است که طی آن افراد جامعه هدف سازمان متناسب با توانایی‌ها، علائق، ظرفیت‌ها و با در نظر داشتن منابع موجود، آموزش‌های مختلف از جمله فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های کسب و کار، مهارت‌های زندگی را دریافت و برای استفاده از فرصت‌های شغلی به کار می‌بندند.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل باید از توجیه اقتصادی و فنی لازم برخوردار باشند، تصریح کرد: مددجویان باید با مراجعه به بانک‌های عامل و ارائه ضامن معتبر نسبت به دریافت تسهیلات و بیمه کارفرمایی مراحل آماده‌سازی شغلی را طی کنند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول