اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حضور در راهپیمایی روز قدس شلیک تیر خلاص به معامله قرن است

مدرس سیاسی استان مرکزی گفت: اهمیت حضور ملت مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شلیک تیر خلاص به معامله قرن است.

حضور در راهپیمایی روز قدس شلیک تیر خلاص به معامله قرن است

ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: قدس شریف در بین مسلمانان جهان شهر مقدسی است که مسجدالاقصی و قبة‌الصخرة در آن قرار دارد، قبله اول مسلمانان و سومین حرم شریف مسلمانان و محل عروج پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است.

وی تصریح کرد: فلسطین با توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل 70 سال است که گرفتار جنایتکاران عالم شده و مردم مظلوم فلسطین در زیر انواع ظلم‌ها، جنایت‌ها و کشت و کشتارها قرار گرفته‌اند و صهیونیست‌ها با فراخوان بین‌المللی رژیم جعلی را ایجاد کرده‌اند.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در اقدامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند که همه سیاستمداران دنیا را در بهت فرو برد و دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد.

فخرالاسلام با اشاره به بیداری جهان اسلام بیان کرد: از آن روز به بعد بیداری اسلامی روز به روز قوت گرفت و مقاومت اسلامی روند اقتدار خود را پله به پله طی کرد و به قدرتی دست یافت که هم‌اکنون توان هرگونه حرکتی را از دشمن سلب کرده و حتی در باریکه غزه در ماه گذشته با اقدام به‌موقع خود، رژیم تا دندان مسلح را مجبور به اعلام آتش‌بس کرد.

مدرس سیاسی استان اظهار کرد: همه ما باید بدانیم روز قدس نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و محور وحدت جهان اسلام و از همه مهم‌تر اهرم فشار بر رژیم صهیونیستی است.

فخرالاسلام درباره نقش مهم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تأثیر حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر وحدت‌آفرینی در جهان اسلام، موجب افزایش امید در مبارزان فلسطینی خواهد شد و افزون بر آن منشأ بسیاری از حرکت‌های بیداری در سایر کشورهای اسلامی خواهد شد.

وی بیان کرد: تشکیل حلقه‌های مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام بدون تردید از نتایج این بیداری‌ها است، هدف دیگر برپایی راهپیمایی روز قدس این است که نگذاریم مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و توطئه به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و راه افتادن خط سازش با حضور در راهپیمایی‌ها خنثی می‌شود.

مدرس سیاسی استان مرکزی اضافه کرد: حضور ما در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اهداف و آثار اعلام شده، می‌تواند به امنیت و وحدت ملی ما هم کمک کند؛ چراکه تحقق هدف زمین‌گیر کردن دشمن کینه‌توز در فلسطین اشغالی، فقط با مشغول کردن دشمن در همان نقطه اتفاق می‌افتد.

فخرالاسلام اظهار داشت: در شرایط فعلی که ترامپ دیوانه با شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران می‌خواهد با مشغول کردن ایران به مشکلات اقتصادی در داخل، آن را از مسئله فلسطین غافل کرده تا اینکه بتواند با کمک کشورهای مرتجع منطقه معامله قرن را انجام دهد، اهمیت حضور همه ما در راهپیمایی روز قدس مضاعف می‌شود و باید در همه نقاط ایران این فریاد به گوش استکبار جهانی برسد که اولاً ملت مسلمان ایران در هر شرایط فلسطین را فراموش نخواهد کرد و ثانیاً نخواهد گذاشت معامله قرن یعنی سازش نهایی و به رسمیت شناختن اسرائیل مجعول و پایتختی قدس شریف برای آن رژیم اشغالگر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول