اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع بیش از 9300 حلقه لاستیک بین رانندگان سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از پیگیری جدی مشکلات رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای این استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 9 هزار و 300 حلقه لاستیک بین رانندگان سمنان توزیع شده است.

توزیع بیش از 9300 حلقه لاستیک بین رانندگان سمنان

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به نقش بی‌بدیل رانندگان در توسعه اقتصادی و تکمیل چرخه تولید اظهار کرد: اقتصاد یک جامعه پیوند محکمی با حمل‌ونقل دارد؛ به‌طوری که اگر این امر به‌خوبی انجام گیرد، پیشرفت و توسعه را به همراه خواهد داشت و در صورت بیمار بودن آن نیز اقتصاد هم با مشکل روبه‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که از حمل‌ونقل شکوفا برخوردار باشد و این صنعت به‌صورت پایدار، کارآمد و مؤثر عمل کند، می‌تواند از اقتصاد پویایی بهره‌مند شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه فعالان عرصه حمل‌ونقل بازوان قدرتمند توسعه اقتصادی در این استان هستند، افزود: رانندگان تلاشگرانی هستند که نیازهای تداوم امور زندگی عمومی و هزاران نوع کالای دیگر را از مبادی شهرها و بنادر کشور در اسرع وقت به سطح شهرها می‌رسانند تا چرخ تحولات سراسری همواره فعال باشد.

منصورکیایی بیان کرد: بر این اساس، تمام تلاش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و این اداره کل ارتقای جایگاه، پیگیری موضوعات مربوط به ادامه منطقی و صحیح گردش چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای و منافع متصدیان این بخش و به‌طور ویژه معیشت آنان است که به ارتقای آرامش و آسایش خاطر این افراد و خانواده‌های آنان منجر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تهیه اقلام مصرفی ناوگان ازجمله لاستیک یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است، افزود: بر اساس توافقات صورت‌گرفته، از سال گذشته مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان آغاز و تاکنون بیش از 9300 حلقه لاستیک بین رانندگان باری و مسافری استان سمنان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیت‌ها برای رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش می‌کند.

منصورکیایی افزود: برنامه دیدارهای عمومی روزهای چهارشنبه هر هفته در پایانه‌های بار استان به‌منظور رسیدگی آنی به درخواست‌ها و مشکلات رانندگان انجام می‌گیرد.

وی تأکید کرد: رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای بین‌شهری می‌توانند هرگونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای موردنظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی 141 (داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir و صندوق پستی 3773- 14155 به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول