اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و اعتماد به ارکان حاکمیت نظام است

استاندار یزد گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و اعتماد به ارکان حاکمیت نظام است و قطعا قوه قضائیه در این حوزه نقش و جایگاه برجسته‌ای دارد.

 امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و اعتماد به ارکان حاکمیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد، گفت: آقای حبیبی در طول سال‌های ‌فعالیت خود در استان یزد اقدامات و خدمات ارزشمندی را از خود برجای گذاشته و در حال حاضر هم در استان اصفهان با توجه به ارتباط نزدیک یزد و اصفهان و همچنین شناختی که وی نسبت به یزد دارد، می‌تواند منشأ خدمات زیادی برای استان یزد باشد.

وی افزود: بالاترین اجماع در استان یزد برای ریاست جدید قوه قضائیه استان بر روی غلامعلی دهشیری بود که قطعا وی نه تنها راه آقای حبیبی در استان را دنبال می‌کند، بلکه زمینه خیرات و تحول بیشتر را نیز فراهم می‌کند.

استاندار یزد با بیان اینکه در استان یزد محورهایی را برای فعالیت تحت عنوان حکمرانی خوب بیان کردیم، اظهار داشت: بسیاری از شاخص‌های این حکمرانی مواردی است که در دستگاه قضائی استان خیلی خوب می‌تواند دنبال شود و کمک‌کار خوبی برای مسئولین استان قلمداد شود.

طالبی با اشاره به اینکه بحث قانون‌مداری، پاسخگویی، موضوع شفافیت و مبارزه با فساد بخش عمده‌ای از حرکت همه مسئولان در نظام جمهوری در این محورها به عهده قوه قضائیه و دادگستری استان است، تصریح کرد:  امیدوارم با تعامل، همکاری و همدلی که تا به امروز ادامه داشته و قطعا هم ادامه پیدا می‌کند، این موارد را دنبال کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: دو موضوع را در طول سال‌های گذشته تحت عنوان مجازات‌های جایگزین حبس و پرداختن به مسائل حقوق شهروندی در استان مطرح کرده‌ایم که اگر بتوانیم به آن خوب بپردازیم، می‌توانیم به عنوان الگو در سطح کشور  مطرح و معرفی شویم.

وی اضافه کرد: درواقع ظرفیت استان یزد در مسائل پرداختن حقوق شهروندی بسیار بالاست که امیدواریم بتواینم با محوریت دادن به بحث حقوق شهروندی مناسبات جامعه و مردم را با دستگاه‌های دولتی تقویت سازیم.

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و اعتماد به ارکان حاکمیت نظام است و قطعا قوه قضائیه در این حوزه نقش و جایگاه برجسته‌ای دارد.

انتهای پیام/۹۰۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول