اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حجت‌الاسلام سالک: «معامله قرن» سرپوشی برای شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: «معامله قرن» سرپوشی برای شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سالک: «معامله قرن» سرپوشی برای شکست‌های متعدد رژیم  صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از  اصفهان حجت‌الاسلام احمد سالک در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در اصفهان اظهار داشت: شما مردم در این 40 سال در گرما و سرما پای کار انقلاب و آرمان هایش بودید، امام علی (ع) گلایه می‌کند از مردمش که در تابستان بهانه گرما و در زمستان بهانه سرما می‌آورند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب روز قدس است، ملت شریف اصفهان هر ساله در این میدان بزرگ حضور پیدا کرده و به ندای امام و رهبری لبیک گفته‌اند.

وی ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) در خطبه 27 نهج البلاغه میفرمایند:«به من خبر رسیده یکی از لشکریان شام خلخال از پای زن یهودی درآورده و اگر کسی از شنیدن این خبر بمیرد رواست، 71 سال است رژیم صهیونیستی غده‌ای سرطانی را در قبله اول مسلمانان ایجاد کرده است.»

سالک ادامه داد: ملت ایران در روز قدس آمده است، روز دفاع از انسانیت است، قطعنامه‌های مختلف علیه این رژیم مصوب شده اما به آن عمل نکردند، حضور ما عمل به وصیت امام علی (ع) است که به فرزندانش فرمود: «با ظالم دشمنی و از مظلوم حمایت کنید.»

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح پایتخت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم، طرح نهایی آن‌ها تحت عنوان معامله قرن در روزهای آتی است که با حضور کشورهای مرتجع قرار است انجام شود، اما این طرح به معنای نابودی فلسطین و تثبیت رژیم صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: معامله قرن برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی است، معامله قرن تلاشی است زیر پوشش کمک اقتصادی به مردم فلسطین.

سالک افزود: معامله قرن برای سرپوش گذاشتن روی اضمحلال سیاسی رژیم صهیونیستی است چراکه نتوانسته کابینه تشکیل دهد و باید دوباره انتخابات برگزار کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محو رژیم صهیونیستی از نقشه غرب آسیا را شاهد خواهیم بود ادامه داد: مقاومت فلسطین فریب مذاکرات بی‌نتیجه را نمی‌خورد، سرنوشت سران مرتجع هم غیر از آنچه برای صدام و قذافی رقم خورد، نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی نفوذ و قدرت بازدارندگی دارد که برای همه مشخص است، امروز تجلی قدرت اسلام در بازوهای نیروهای مقاومت را همه می‌بینند.

سالک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، چراکه اگر سلاح مردم مظلوم فلسطین در گذشته سنگ بود امروز موشک‌هاست که بر سر آن‌ها فرود می‌آید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به ترامپ و نتانیاهو در صورت هر اقدامی در راستای معامله قرن گفت: مرکز فرماندهی «سنتکام» درست در مقابل موشک‌های نقطه زن ما قرار دارد و بدانید هر اقدامی منجر به محو تل‌آویو خواهد شد.

وی ادامه داد: ایمان داریم آینده ازآن فلسطین است و خون شهدای مقاومت به ثمر خواهد نشست، بار دیگر از حضور شما مردم اصفهان و برگزارکنندگان راهپیمایی تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام /63060/هـ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول