اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تهران مشخص شد

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تهران همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد مشخص شد.

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تهران مشخص شد

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر روزهای سه‌شنبه ۱۴ و چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه به مناسب فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اجرایی ندارند.

همچنین نمایش‌های «مده آ» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد در تالار قشقایی و «لانه خرگوش» به کارگردانی مهدی صباغی در تالار سایه روز دوشنبه، ۱۳ خرداد نیز به صحنه نمی‌روند.

هم اکنون نمایش‌های «مده آ» به کارگردانی علی اصغر راسخ راد و «کمیته نان» به کارگردانی لیلی عاج در تالار قشقایی و نمایش‌های «لانه خرگوش» به کارگردانی مهدی صباغی و «چیزهای سرد» به کارگردانی مهران اکبری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.

سایر سالن‌های اداره کل هنرهای نمایشی چون سنگلج و تالار هنر نیز سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد ماه) اجرایی نخواهند داشت.

اما دیگر سالن‌های نمایشی تهران از جمله مجموعه ایرانشهر در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۱۴ تا ۱۶ خرداد ماه) تعطیل هستند و هیچ نمایشی در این روزها به صحنه نمی‌رود.

اجراهای مجموعه تئاتر ایرانشهر شامل نمایش‌های «ماربازی» از سعید دشتی،‌ «تراس» به کارگردانی مسعود کرامتی، «شهر ما» به کارگردانی حسن معجونی و «خون به پا می‌شود» از مسعود طیبی است.

سالن‌های خصوصی نمایشی تهران نیز همچون تماشاخانه ایران تماشا در دو روز ایام ارتحال امام خمینی(ره)‌ تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول