اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مسلمانان جهان با قاطعیت مقابل طرح معامله قرن می‌ایستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مسلمانان در اقصی نقاط جهان با قاطعیت مقابل طرح معامله قرن می‌ایستند و مانع اجرای آن می‌شوند.

مسلمانان جهان با قاطعیت مقابل طرح معامله قرن می‌ایستند

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: طرح معامله قرن پیرامون فلسطین محکوم به شکست است، چرا که امروز مسلمانان مناطق مختلف جهان در مقابل توطئه‌های استکبار هوشیار هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه روز جهانی قدس را پشت‌سر گذاشته‌ایم، این روز را یکی از عوامل موثر در گسترش بیداری اسلامی در سراسر جهان دانست و ادامه داد: سطح آگاهی و بصیرت مسلمانان بالا رفته است و مانع عملیاتی شدن معامله قرن می‌شوند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مخالفت با معامله قرن را نباید فقط حمایت از فلسطین تلقی کرد، بلگه گام برداشتن در این زمینه به معنای فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی صهیونیسم است، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ملت ما داده‌اند این است که مقابل ظلم و جور که مصداق آن در صهیونیسم متجلی است، بایستیم.

وی با اظهار اینکه حضرت امام(ره) نسبت به آینده مسلمانان دوراندیش بوده‌ و ما نیز باید در این زمینه از ایشان درس بگیریم، خاطرنشان کرد: بنابراین باید طرح معامله قرن از ابعاد مختلف واکاوی و بررسی شود.

سرایی یکی از مهم‌ترین موضوع‌های معامله بزرگ قرن را برقراری مسالحه و صلح در امت اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ادامه داد: ایادی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا، آل سعود و صهیونیسم به دنبال تحمیل این معامله بر جهان اسلام هستند، حال آنکه این توطئه نیز در نطفه خفه خواهد شد.

وی از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: این حضور میلیونی و حداکثری، پاسخ قاطع و دندان‌شکن برای دسیسه‌چینان و یاوه‌گویان بود.

انتهای پیام/61002/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول