اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عصر شعر «همپای آفتاب» در زنجان برگزار شد

عصر شعر «همپای آفتاب» به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد در زنجان برگزار شد.

عصر شعر «همپای آفتاب» در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عصر شعر با عنوان «همپای آفتاب» عصر امروز به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد و با حضور جمعی از شاعران آیینی استان و همچنین با حضور شعرای ملی استاد مصطفی محدثی خراسانی و ولی‌الله کلامی برگزار شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری عصر شعر همپای آفتاب از پیش از ماه مبارک رمضان آغاز شد.

سید سجاد موسوی با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در عصر شعر همپای آفتاب زده شده و شاعران آثار خود را به این برنامه ارسال کردند، بیان کرد: در مرحله نخست ۷۰ شعر به این عصر شعر ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه موضوعات عصر شعر همپای آفتاب شامل امام راحل، روز قدس و قیام ۱۵ خرداد است، گفت: آثار دریافتی توسط داوران اهل فن بررسی و ۱۸ شعر حائز رتبه شدند.

موسوی خاطر نشان کرد: با برگزاری عصر شعر ۱۲ قطعه شعر برتر و منتخب توسط شاعران خوانده شده است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به سایر برنامه‌های جانبی در این عصر شعر عنوان کرد: برنامه‌هایی از این قبیل در طول سال و متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول