اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ پس از توهین به شهردار لندن، وارد پایتخت انگلیس شد

علیرغم جنجال‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا با شهردار لندن، «دونالد ترامپ» به همراه همسر خود برای یک سفر سه روزه وارد پایتخت انگلیس شد.

ترامپ پس از توهین به شهردار لندن، وارد پایتخت انگلیس شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه به همراه همسرش «ملانیا ترامپ» برای یک سفر سه روزه، وارد «لندن» شد.

بنا به گزارش شبکه بی بی سی، هواپیمای ترامپ ساعت 04:00 به وقت شرقی وارد لندن شد تا وی با اعضای خاندان سلطنتی دیدار کند و گفت‌وگوهایی را با «ترزا می» نخست‌وزیر در حال استعفای انگلیس در خصوص تغییرات اقلیمی و شرکت فناوری چین «هوآوی» برگزار کند.

ترامپ درست دقایقی قبل از ورود به لندن، در یک پیام توییتری به شدت از «صادق خان» شهردار لندن انتقاد کرد و او را یک «بازنده کامل» توصیف کرد.

ترامپ در یک پیام توییتری در پاسخ به انتقادات شهردار لندن نوشت: «صادق خان که از هر نظر عملکرد افتضاحی به عنوان شهردار لندن داشته است، به طرز احمقانه‌ای با رئیس‌جمهور آمریکا که مهمان انگلیس است و تا به حال مهم‌ترین همپیمان بریتانیا بوده است، "تند و زننده" برخورد کرد».

وی در ادامه شهردار لندن را بازنده توصیف کرد و نوشت: «وی بازنده کامل است.او به جای من باید بر جرایم لندن متمرکز شود».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس صادق خان را با شهردار نیویورک مقایسه کرد و گفت: «صادق خان تا حد زیادی یادآور «دوبلاسیو» شهردار بسیار بی‌عقل و بی‌کفایت نیویورک سیتی است که عملکرد افتضاحی داشت. فقط نصف او قد داشت. در هر رویدادی، به دنبال آن هستم که دوست بزرگی برای انگلیس باشم و بسیار مشتاق این سفر هستم. همین حالا فرود آمدم».

پیش از آن، شهردار لندن در انتقادی شدید از سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا، او را تهدیدی جهانی خطاب کرد که مانند فاشیست‌های قرن بیستم حرف می‌زند.

بنا به گزارش بی بی سی، انتظار می‌رود، تظاهراتی در سراسر انگلیس از جمله لندن، منچستر، بلفاست و بیرمنگام در اعتراض به سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا برگزار شود.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول