اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان در روزهای ۱۴،۱۵ و ۱۷ خرداد

رئیس پلیس‌راه گیلان از محدودیت ترافیکی خودروهای سنگین در جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل از ساعت 8 الی ۲۴ در روزهای ۱۴،۱۵ و ۱۷ خرداد خبر داد.

محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان در روزهای ۱۴،۱۵ و ۱۷ خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین محمدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تعطیلی پیش رو  شاهد افزایش تردد در جاده‌های گیلان هستیم اظهار کرد: با توجه به تعطیلی عید فطر و سالگرد وفات امام راحل (ره) شاهد افزایش تردد از گیلان به سمت تهران و برعکس هستیم که تدابیر لازم برای جلوگیری از ترافیک انجام‌شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان گیلان گفت: برای جلوگیری از ترافیک تردد خودروهای سنگین به‌جز حامل مواد سوختی و‌ فاسدشدنی در روزهای ۱۴،۱۵،۱۷ خرداد از ساعت هشت‌ تا ۲۴ در بعضی از جاده‌های گیلان ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به جاده‌هایی که در آن محدودیت ترافیکی انجام می‌شود بیان کرد: در جاده  رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و برعکس،  تردد خودروهای سنگین ممنوع است.

محمدپور با درخواست از مردم برای رعایت نکات ایمنی افزود: از تمامی مسافرانی که قصد سفر به تهران برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت امام راحل (ره) را دارند درخواست دارم تا با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و‌ نکات ایمنی را رعایت کنند تا خطری آن‌ها را تهدید نکند.

انتهای پیام/84008/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول