اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ماموستا قادری: کشورهای عربی آمریکا را به این منطقه آوردند

امام جمعه پاوه گفت: آمریکا را کشورهای عربی به این منطقه آوردند و متأسفانه رسانه‌های آنها هم با تبلیغات در خصوص کارایی و کاربردهای متفاوت تجهیزات و سلاح های امریکا به افزایش تنش‌ها کمک می‌کنند.

ماموستا قادری: کشورهای عربی آمریکا را به این منطقه آوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد شهدای پاوه برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه پاوه با بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) گفت انسجام مردم و تشکیل یک اراده ملی با محوریت مردم ،ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی، شجاعت در تصمیم گیری، ثبات قدم در آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی و آموختن درس مقاومت و ایستادگی در مقابل زور گویان و زیاده خواهان به ملت‌های مظلوم و آزادی بخش جهان را از جمله این ویژگی ها برشمرد.

ماموستا ملا قادر قادری در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع کنونی جهان و منطقه اشاره کرد و گفت: با کمال تأسف امروز جنگ، ناامنی، خشونت، زورگویی و تهمت و افترا جای امنیت و آرامش، وحدت و دوستی و محبت را گرفته و موجب رنج و زحمت برای مردم جهان و به خصوص مسلمانان شده است.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: در این اوضاع آشفته جمعی از مسلمانان و به خصوص حکومت‌های اسلامی به خوابی عمیق فرو رفته و چشم هایشان این همه ظلم و ستم و گوش آنها فریادهای آزادی خواهی مردم مظلوم را نه می‌بیند و نه می‌شنود؛ جمعی هم غرق در اختلاف و تفرقه هستند و در واقع هر دو گروه در راستای اهداف و برنامه‌های دشمنان دین حرکت می‌کنند.

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به حضور امریکا در خلیج فارس، گفت: آمریکا را کشورهای عربی به این منطقه آوردند و متأسفانه رسانه‌های آنها هم با تبلیغات در خصوص کارایی و کاربردهای متفاوت تجهیزات و سلاح های امریکا به افزایش تنش‌ها کمک می‌کنند.

امام جمعه پاوه به حضور سران 53 کشور اسلامی در عربستان اشاره کرد و ادامه داد: در بیانیه پایانی این کنفرانس دو موضوع و بند قابل تأمل است اول اینکه هیچیک از سران کشورهای اسلامی از قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حمایت نکردند و دوم اینکه ارتفاعات جولان را متعلق به سوریه دانستند و این شکست بزرگی برای امریکا و رژیم سعودی بود.

ماموستا قادری با اشاره به تغییر موضوع امریکا در قبال ایران در روز گذشته، افزود: در طول چهل عمر انقلاب اسلامی برای ما ثابت شده که هرگز به دوستی با امریکا خوشبین نباشیم و از دشمنی با آن وحشت نداشته باشیم.

وی با اشاره به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم هم اشاره کرد و گفت: براستی وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست و ضرورت دارد دولت مردان برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

امام جمعه پاوه در پایان افزود نیاز امروز کشور وحدت و استقامت تا پیروزی است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول