اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام خمینی (ره)؛ سلسله‌جنبان نهضت‌های انقلابی تاریخ معاصر

امام جمعه و استاندار سمنان در پیام مشترکی تأکید کردند: مجاهدان جهان، امام خمینی (ره) را به‌عنوان سلسله‌جنبان نهضت‌های انقلابی تاریخ معاصر می‌شناسند.

امام خمینی (ره)؛ سلسله‌جنبان نهضت‌های انقلابی تاریخ معاصر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان با انتشار پیام مشترکی، سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: 14 خرداد هر سال، روز وداع با بزرگ‌مردی است که شعله رهایی و آزادگی را در وجودمان برانگیخت و شب تار و ظلمانی مان را به سپیده دل‌انگیز رهایی پیوند زد.

در این پیام می‌خوانیم: امام خمینی (ره)، اسطوره‌ای بود که در کلامش امید موج می‌زد و در سیمای نورانی‌اش اقتدار حاکم بود؛ آزادمردی بی‌مانند که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

در ادامه آمده است: اکنون‌که 30 سال از رحلت جان‌گداز پیر و مراد ملت ایران می‌گذرد، باز هم می‌توان عطر وجودش را که درآمیخته با عطر شهیدان قیام الهی 15 خرداد است، از تمام ایران استشمام کرد و در جای‌جای وطن، نام و نشانی از او را یافت.

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار سمنان تصریح شده است: درود و سلام ما نثار روح بلند پیشوایی باد که تاریخ ایران زمین هیچ‌گاه به بزرگی و افتخار و آرامش او بر خود ندیده و تمامی مجاهدان و آزادی خواهان عالم، فارغ از هر دین و مذهب و آئین و عقیده‌ای، بر بزرگی و قدرتش اذعان داشته و ایشان را به‌عنوان سلسله‌جنبان نهضت‌های انقلابی تاریخ معاصر می‌شناسند.

در انتهای این پیام آمده است: این‌جانبان با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی رهبر کبیر و فرزانه ایران اسلامی و شهدای مظلوم قیام خونین 15 خرداد که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، بار دیگر بر تداوم راه و خط امام و مقام معظم رهبری تأکید کرده و عزت و سرافرازی بیش از پیش ملت قهرمان و مؤمن ایران اسلامی و استان سمنان را از خداوند سبحان مسألت داریم.

انتهای پیام/2249/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول