اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیش‌بینی برداشت 105 هزار تن گندم از مزارع اسلام‌ آبادغرب

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلام آبادغرب گفت: پیش‌بینی می‌شود از 59 هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان که زیرکشت گندم آبی و دیم رفته، 105 هزار تن گندم برداشت شود.

پیش‌بینی برداشت  105 هزار تن گندم از مزارع اسلام‌ آبادغرب

میرحسن رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: 59 هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب زیر کشت گندم آبی و دیم است که پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیر کشت 105 هزار تن گندم برداشت شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلام آبادغرب با توجه بارش‌های مناسب سال زراعی جاری می‌توانیم شاهد افزایش تولید 10 درصدی گندم در شهرستان اسلام آبادغرب نسبت به سال گذشته باشیم.

وی ادامه داد: 11 هزار و 190 هکتار از ارضی کشاورزی شهرستان زیر کشت محصول جو آبی و دیم است که پیش‌بینی می‌شود، 21 هزار تن جو از این مزارع برداشت شود.

این مسؤول اظهار داشت: کار برداشت غلات از اوایل تیرماه در مزارع شهرستان شروع و 200 دستگاه کمباین مهاجر و بومی برداشت غلات این مزارع را در شهرستان را انجام می‌دهند.

رحیمی گفت: هفت مرکز خرید در شهرستان برای تحویل محصول گندم و جو کشاورزان در نظر گرفته شده و اکیپ‌های جهاد کشاورزی کار نظارت بر برداشت و مراکز خرید را برعهده دارند.

انتهای پیام/پ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول