اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی در یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی، هم‌زمان با روز جهانی بازی‌های رومیزی در محل پارک کوهستان یزد خبر داد.

جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی در یزد برگزار می‌شود

عباس ملازینلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی در یزد، هم‌زمان با روز جهانی بازی‌های رومیزی، تصریح کرد: این رویداد از ساعت 17 روز جمعه 17 خردادماه در محل پارک کوهستان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی  اجتماعی  ورزشی شهرداری یزد این برنامه را فرصتی برای حضور خانواده‌های یزدی در فضای نشاط‌آور و مهیج دانست و افزود: علاوه بر این، در  چنین رویدادی  علاقه‌مندان می‌توانند با بازی‌های رومیزی و فکری آشنا شده، توانایی‌های خود را محک بزنند و تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری موسسه صریر یزد در برگزاری این رویداد، متذکر شد: کارشناسان بازی‌های رومیزی و فکری نیز  برای آموزش و آشنا کردن علاقه‌مندان و حاضران با این بازی‌ها، در این برنامه حضور خواهند داشت.

ملازینلی با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور با رویکرد آموزشی و مشارکتی برای اقشار مختلف و در نقاط مختلف شهر در سال جدید موردتوجه جدی‌تر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی قرار دارد، اضافه کرد: در این راستا  در ایام ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های جشنواره رمضان در پیاده راه قیام و شب‌های فیروزه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان در 30 مسجد شهر برگزار شد که با استقبال و بازخوردهای مطلوبی همراه بود.

 

گفتنی است علاقه‌مندان به حضور در جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی جهت ثبت‌نام می‌توانند عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۱۵۹ ارسال کنند و یا برای ثبت‌نام آنلاین و آشنایی با این بازی‌ها به سایت موسسه صریر یزد به نشانی  sariryazd.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/90017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول