اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی 5 دستگاه حضور و غیاب برتر موجود در بازار ایران

آنچه امروزه برای اکثر کسب و کارها، سازمان ها و صنایع کوچک و بزرگ به امری ضروری و پر اهمیت تبدیل شده است؛ کنترل تردد ها است.

معرفی 5 دستگاه حضور و غیاب برتر موجود در بازار ایران

آنچه امروزه برای اکثر کسب و کارها، سازمان ها و صنایع کوچک و بزرگ به امری ضروری و پر اهمیت تبدیل شده است؛ کنترل تردد ها است. البته در این مطلب قصد نداریم در رابطه با اهمیت موضوع کنترل تردد و تاثیر آن بر افزایش بهره وری صحبت کنیم. چون در دنیای پیشرفته و فناوری کنونی این موضوع بر هیچ مدیر حرفه ای پوشیده نیست. اما آنچه در این میان اهمیت دارد تصمیم گیری و انتخاب درست از بین دستگاه های حضور وغیاب موجود است.

شرکت ها در انتخاب دستگاه حضور و غیاب با چند مسئله مواجه هستند؛ مسئله ی اول انتخاب از بین انواع مختلف دستگاه ها است که به سه صورت دستگاه تشخیص چهره، دستگاه کارت ساعت زنی و تشخیص اثر انگشت وجود دارند. موضوع دوم انتخاب از بین برندهای مختلف داخلی و خارجی به خصوص با وضعیت کنونی دلار و نوسانات ارز است.

به این منظور جهت راهنمایی مدیران و صاحبان کسب و کار که تصمیم به خرید یا جایگزینی دستگاه حضور و غیاب دارند به بررسی و مقایسه ی 5 مورد از بهترین دستگاه های حضور و غیاب پرداخته ایم.

دستگاه تشخیص چهره AC7000

این دستگاه از محصولات شرکت ویردی است و برای سازمان های متوسط تا بزرگ و کسب و کارهایی که امنیت برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است بسیار کاربردی است.

چون این دستگاه مجهز به سیستم تشخیص چهره و نیز اثر انگشت به طور همزمان است.

دوربین متحرک، صفحه ی نمایش 5 اینچی لمسی و... از قابلیت های  دیگر این دستگاه حضور و غیاب است که همه ی انتظارات یک مدیر را برای ایجاد امنیت برآورده می کند.

 

 دستگاه تشخیص چهره Suprema face station2

این ابزار از دیگر دستگاه های کنترل تردد پرسنل است که بر اساس تشخیص چهره عمل می کند و می توان آن را به سازمان هایی که مسئله ی امینت برایشان پر اهمیت است پیشنهاد داد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت ویردی AC2100 PLUS

ساعت حضور و غیاب اثر انگشت ویردی  AC2100 PLUSامکان تشخیص اثر انگشت جعلی و هم چنین قابلیت کنترل تردد توسط کارت و ترکیبی از کارت و اثر انگشت را به طور همزمان دارد. امکان تعریف رمز برای امنیت بیشتر و نیز دریافت اطلاعات از طریق شبکه و انتقال اطلاعات اثرانگشت از یک دستگاه به دستگاه دیگر نیز از ویژگی های این ساعت حضور و غیاب است.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت AC6000

این دستگاه حضور و غیاب با دقت بالا در کمتر از یک ثانیه عمل می کند و دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی بزرگ با دوربین دیجیتال و یک پردازنده ی فوق العاده سریع است.

از آخرین و پرفروش ترین مدل های شرکت ویردی است که قابلیت های مختلفی از جمله کنترل توسط اثر انگشت و کارت و کلمه عبور دارد و برای کنترل ترددها در رستوران و کتابخانه کاربردی است.

 کارت ساعت زنی AC1100

این دستگاه با سیستم عامل اندروید و به شکل موبایل ارائه شده است و تنها برای سازمان ها و مکان هایی که سیاست شان استفاده از دستگاه کارت ساعت زنی است مانند اماکن عمومی مثل مترو کاربرد دارد.

از ویژگی های با اهمیت این دستگاه دوربینی است که می تواند از پرسنل و افراد مختلف در زمان تردد عکسبرداری کند و امکان تخلف در این مورد را بسیار کاهش دهد.

بهترین راه برای تهیه ی دستگاه های حضور و غیاب چیست؟

با جستجو در اینترنت می توانید شرکت های مختلفی را پیدا کنید که ارائه دهنده ی دستگاه های حضور و غیاب هستند اما این شرکت ها معمولا دستگاه های تولید خود را می فروشند یا نمایندگی فروش برند خاصی را دارند در هر دو صورت تاکید و تلاششان فروش محصولات تولیدی یا سخت افزارهایی است که نمایندگی آن ها را در اختیار دارند.

 

پیشنهاد ما برای خرید دستگاه های حضور و غیاب مراجعه به سازمان ها و شرکت های بی طرفی است که ارائه کننده ی دستگاه های حضور و غیاب از برندهای مختلف ایرانی و خارجی هستند یکی از این سازمان ها شرکت مهندسی کسرا است که خود ارائه دهنده ی نرم افزارهای پرسنلی مانند سیستم حضور و غیاب و نرم افزار حراست نیز هست و سخت افزارهای مرتبط با آن ها مانند دستگاه حضور و غیاب را نیز بی طرفانه در اختیار سازمان ها و شرکت های مختلف قرار می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت مهندسی کسرا درخواست دمو رایگان بدهید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این شرکت برای بررسی ویژگی ها و مقایسه ی بهتر انواع دستگاه های حضوروغیاب استفاده کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول