اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت تردد 10 میلیون خودرو طی هفته گذشته در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از ثبت تردد بیش از 10 میلیون و 210 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان طی تعطیلات هفته گذشته خبر داد.

ثبت تردد 10 میلیون خودرو طی هفته گذشته در مازندران

سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، گفت: استان مازندران به لحاظ برخورداری از مواهب الهی و قرار گرفتن در مسیر بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، علاوه بر تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی، در بیشتر ایام و مناسبت‌های سال نیز پذیرای حجم گسترده‌ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس برای تامین امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران، طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داد که با اقدامات انجام شده نظم و امنیتی مطلوب در سطح استان برقرار شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ثبت تردد 10 میلیون و 210 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان در تعطیلات گذشته، تصریح کرد: با تدابیر و اقدامات انجام شده، شاهد کاهش 47 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان بوده‌ایم.

این مسؤول با بیان اینکه طی این مدت 664 هزار و 460 خودرو از محورهای 6 گانه وارد استان شده اند، اظهار داشت: با توجه به حجم ترددها، استان از وضعیت ترافیکی و انتظامی مطلوبی در این ایام برخوردار بوده است.

میرفیضی در پایان با قدردانی از مسافران و مردم خوب و فهیم استان، گفت: امنیت و آرامش خوبی را که در این ایام شاهد آن بوده‌ایم نتیجه تعامل، همکاری و اعتماد مردم به پلیس بوده است.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول