اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شرایط خرید بدون دغدغه برای سال تحصیلی جدید فراهم شود

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان گفت:شرایط خرید بدون دغدغه خانواده‌ها برای سال تحصیلی 99-98 در استان فراهم شود.

شرایط خرید بدون دغدغه برای سال تحصیلی جدید فراهم شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به وجود ثبات نسبی در بازار استان، اظهار داشت: آرامش حاکم بر بازار استان حاصل تلاش‌های مجموعه مدیران دستگاه‌های ذیربط و همکاری بسیار خوب مردم شریف استان ، اصناف و بازاریان است که جای قدردانی دارد.

وی در همین رابطه افزود: استانداری هرمزگان با قوت حاکم شدن هر چه بیشتر ثبات بر بازار استان را پیگیری و دنبال خواهد کرد و مدیران مربوطه در این زمینه باید برنامه‌های عملیاتی و اجرایی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: در سال 97 دشمنان با تشدید فشارهای اقتصادی خود به دنبال التهاب‌آفرینی در بازار کشور بودند که با مجموعه اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت پذیرفته و همراهی و همکاری مردم و مجموعه اصناف و بازاریان، دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود برای ایجاد تنش در بازار ناکام ماندند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال 98 با گسترش اقدامات و تشدید نظارت‌ها، افزایش ثبات و آرامش در بازار هرمزگان با قوت دنبال خواهد شد که تحقق این مهم نیازمند تداوم همراهی و همکاری مناسب مردم و بازاریان با مدیران برای مدیریت هر چه بهتر بازار است. 

حیدری با اشاره به اهمیت فراهم کردن شرایط مناسب برای مردم استان در سال تحصیلی پیش‌رو، عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه اداه کل آموزش و پرورش استان، اصناف و سایر دستگاه‌های ذیربط از هم اکنون با برنامه‌ریزی و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی زمینه خرید سال تحصیلی مناسبی را برای خانواده‌ها  به ویژه در زمینه تهیه و خرید لباس فرم فرزندان و لوازم التحریر با قیمت مناسب با توجه به شرایط اقتصادی کشور فراهم نمایند.

وی در همین رابطه تصریح کرد: برای کمک به خانواده‌ها و کاهش هزینه‌های آنها، فرم و طرح لباس تمامی مقاطع تحصیلی هرمزگان در سال تحصیلی پیش‌رو همانند سال تحصیلی 98-97 باشد تا خانواده‌ها با کمترین دغدغه و مشکل، اقدام به تهیه لباس فرم مورد نیاز فرزندنشان جهت حضور در کلاس‌های درس کنند.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول