اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر تشکیل شد

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر تشکیل و نخستین نشست آن با حضور اعضا برگزار شد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرگزازی فارس از بوشهر، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر تشکیل و نخستین نشست آن با حضور اعضا برگزار شد.


اسماعیل کاظمی در این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات امسال در کشور، به تشکیل کمیته‌های ستاد انتخابات استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: همچون انتخابات قبلی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات به محوریت روابط عمومی استانداری تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.


رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر افزود:  این کمیته شامل نمایندگانی از روابط عمومی استانداری، خانه مطبوعات، خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی است که موضوعات مرتبط به انتخابات را اطلاع رسانی خواهند کرد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهربا اشاره به اینکه شرح وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد:  ظرفیت سازی مستمر به منظور ایفای رسالت رسانه‌های رسمی استان برای پوشش برنامه های ستاد انتخابات و نظارت بر عملکرد آن به عنوان نمایندگان افکار عمومی بخش مهمی از وظایف کمیته اطلاع رسانی است.


کاظمی اضافه کرد: مدیریت و هماهنگی اجرای گفتگوهای رسانه‌ای و مصاحبه‌های رئیس و مسؤولان ستاد انتخابات و برنامه ریزی و بهره گیری از روش‌های نوین و مدیریت تبلیغات و آگاهی بخشی عمومی ستاد انتخابات استان در جهت تحقق سیاست‌های انتخاباتی از دیگر وظایف کمیته اطلاع رسانی خواهد بود.


وی بیان داشت: کمیته اطلاع رسانی همچنین وظیفه مدیریت اطلاع رسانی امور انتخابات با هدف جلوگیری از تنش و التهاب آفرینی را بر عهده خواهد داشت.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول