اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدحسن‌ مرادی را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب کرد.

 رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدحسن‌ مرادی را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

امید است با تعامل مؤثر با مدیریت استان و سایر دستگاه‌های اجرایی شرایط توسعه پارک و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان را فراهم و روابطی مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان به منظور بهره‌گیری دانشگاهیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری برقرار سازید.

از شما انتظار می‌رود با ارزیابی شرایط پارک علم و فناوری همدان به ارتقای جایگاه آن اهتمام ورزید و زمینه بهبود کمی و کیفی خدمات، توسعه کسب و کار مؤسسات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای را در بخش خصوصی وغیردولتی ایجاد کنید. مشارکت و ایفای نقش مؤثر در اصلاح زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه، همکاری با نقش‌آفرینان اصلی زیست‌بوم از دیگر موضوعات مهمی است که توجه جناب‌عالی و همکاران محترم در پارک علم و فناوری همدان را می‌طلبد.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمائید.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات  مجید کزازی، رئیس سابق پارک علم و فناوری همدان در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول